اخبار داغ

همزمان با اربعین حسینی صورت می گیرد؛

برگزاری پیاده روی «جاماندگان از اربعین» در اراک

برگزاری پیاده روی «جاماندگان از اربعین» در اراک
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی، همزمان با روز اربعین در شهر اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: همزمان با روز اربعین مراسم پیاده روی با عنوان «جاماندگان از اربعین»روز شنبه از میدان فراهان اراک تا آستان مقدس امامزاده محمد عابد علیه السلام برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

 واحدی با اشاره به اینکه این مراسم چند سال است که با حضور گسترده مردم مؤمن و عاشقان و دوستداران اهل‌بیت علیه‌السلام برگزار می‌شود، افزود: این مراسم پیاده‌روی از ساعت ۸ صبح روز اربعین با تجمع عزاداران در میدان فراهان آغاز می‌شود و عزاداران با حرکت در مسیر و سینه‌زنی و زنجیرزنی تا مرقد مطهر امامزاده محمد عابد علیه‌السلام در غم شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران با وفایش سوگواری می کنند.

,

 وی ادامه داد: قرائت قرآن، برپایی مراسم مداحی، سینه‌زنی، سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این روز است.

,

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: در مسیر عزاداری و پیاده روی موکب های برپا می شود که این موکب ها از محل نذورات مردمی و همچنین آستان مقدس امامزاده محمد عابد دایر است و از عزاداران پذیرایی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه