اخبار داغ

زائرسراهای عاشقی در همدان

زائرسراهای عاشقی در همدان
زائرسراهای همدان نیز در خدمت به زائران اربعین حسینی از یکدیگر پیشی می گیرند و هر کدام سعی در حداکثرخدمت رسانی به همه زائران را دارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ به دنبال تهیه گزارش از زائرسراهای همدان به سراغ زائرسرای امام رضا (ع) رفتیم در نزدیکی روستای رباط جاده دانشگاه آزاد اسلامی همدان رفتیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

صفری نوری عالم مسئول زائر سرا به خبرنگار ما گفت : امسال دومین سالی است که این کار گروهی را آغاز کرده ایم و بیشتر در بحث اسکان و پذیرایی کمک رسان هستیم .

,

وی ادامه داد: دو حسینیه در متراژ ۴۰۰ متر مربع آماده اسکان و خدمت رسانی به زوار داریم که تعداد زیادی زوار تا بحال اسکان داده و استراحت کرده اند .

,

مسئول زائرسرای همدان افزود: تدارک صبحانه مفصل برای زائران هر روز دیده می شود و امسال چون ایستگاه راه آهن تازه شروع به کار کرده است سعی کردیم فعالیت ها را نسبت به پارسال افزایش دهیم .

,

وی کار برای امام حسین (ع) را ذخیره قبر و آخرت دانست و گفت: امسال نتوانستم عازم کربلا باشم و سعی می کنم به زوار خدمت رسانی کنم چرا که وقتی شور و اشتیاق جوانان را برای خدمت رسانی می بینم و عنایت امام حسین (ع) را زندگی هایشان آماده سازی این جمع ها را وظیفه پیشکسوتان می دانم که باید تمام تلاش خود را در احیا و ماندگاری اجتماع بزرگ حسینی در پیاده روی اربعین کنند تا این وحدت را به رخ جهانیان بکشیم .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه