اخبار داغ

مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج:

زائرسرای مریانجی ها با قدمت بیش از ده سال در خدمت زوار امام حسین (ع)

زائرسرای مریانجی ها با قدمت بیش از ده سال در خدمت زوار امام حسین (ع)
مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج گفت: شهرستان مریانج  بیش از ده سال است که دو زائر سرا یکی در کربلا و دیگری در همدان را برای زوار برپا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر مظاهری، مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت : به رسم هر سال دو زائر سرا یکی زائر سرا امام حسین در کربلا واقع در شارع قبله امام حسین (ع) _میدان پرچم _منطقه مرکزیه) و دیگری زائر سرای ابوالفضلی مریانجی ها واقع در استان همدان، شهرستان مریانج  مستقر کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: این دو زائر سرا بیش از ده سال است که سابقه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله را دارند.

,

مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج ادامه داد: در زائر سرای ایران روزانه ۵۰۰۰ نفر غذا داده می شود و علاوه بر آن سعی در برگزاری کارهای فرهنگی چون نماز جماعت و پاسخ به شبهات دینی با حضور علما و کارشناسان برای زوار امکان پذیر است.

,

مظاهری عنوان کرد: بنرهایی کوچک در ابعاد ۱۵ در ۲۰ حاوی پیامها و سخنان رهبری تهیه شده است که به چهار زبان دنیا اردو عربی انگلیسی و فارسی روی کوله ها نصب کنند.

,

وی با اشاره به ایاب و ذهاب و ازدحام زائرین امسال گفت: ایاب و ذهاب زائران هماهنگ شده است و هر شب سه اتوبوس از مریانج به مرز مهران اعزام می کنیم.

,

مظاهری تاکید کرد: اسکان زائران اولویت ماست و در صورت پر شدن زائر سرا از تمام حسینیه های اطراف برای اسکان زوار استفاده می شود.

,

مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج افزود: در طبخ غذا ۱۵۰ خواهر خادم داریم که در سه شیفت از ۷ صبح تا ۱۲ شب در زائر سرا مشغول هستند که تعداد آنها نیز ثابت است و روزانه افرادی را داریم که برای چندین ساعت کمک می کنند تا در برکت این سفره پهن شده سهیم باشند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه