اخبار داغ

راهنمای انتخاب تور تایلند و استانبول در پاییز

راهنمای انتخاب تور تایلند و استانبول در پاییز
هر فصل وابسته به شرایط خود، راهکارهایی برای انتخاب درست تور هر مقصدی را دارد، از انتخاب ایرلاین و بلیت گرفته تا برگزیدن هتل، در این مطلب با ما باشید تا راهنمای کامل انتخاب در پاییز را برای شما شرح دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تابستان امسال، یک فصل داغ برای گردشگری را پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که بخش زیادی از خانواده‌ها، به واسطه‌ی قیمت‌های بالای تورها، امکان سفر به مقاصد دل‌خواه‌شان را نداشتند و همین امر سبب شد، سفرهای خود را به فصلی کم‌مسافرتر منتقل کنند. همین تصمیم، دوباره موجب شد تا ابتدای پاییز امسال، کمبود عرضه در بازار احساس شود اما کم‌کم بازار به روند منطقی خود بازگشت و می‌توان گفت، حالا زمان خرید تورهای برخی مقاصد رسیده است. آژانس مقتدرسیر مجری مستقیم تورهای مسیر استانبول و تایلند، همیشه کوشیده علاوه بر ارائه خدمات مسافرتی در سطح عالی، راهنمایی لازم جهت خرید بهترین تور را به مسافران عرضه کند.در این‌جا نیز می‌کوشیم تا شما را با شرایط تورهای پائیزی این دو مسیر، آشنا کنیم، تا اگر قصد سفر به یکی از آن‌ها را داشتید، انتخاب دقیق و درستی را انجام دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آژانس مقتدرسیر,

 

,

تور تایلند؛ لذت تفریح پائیزی بر کرانه‌ی اقیانوس

,

تور تایلند از مسیرهای پرطرفدار میان ایرانیان است. بهترین فصل برای سفر به این مقصد از اواسط پاییز آغاز و تا اواسط بهار ادامه می‌یابد، اما اکثر ایرانیان، به واسطه‌ی مشکلاتی که در هماهنگی امور خود دارند، در تابستان به این مقصد سفر می‌کنند که فصل مناسبی نیست، در حقیقت با ورود به پاییز، رفته‌رفته آب و هوای تایلند به سمت بهتر شدن پیش می‌رود، تا در کریسمس به رویایی‌ترین زمان خود دست یابد. این قرارگیری پاییز در زمان گذار بین فصل پر بارش و کم بارش، باعث می‌شود تا هم بتوان آب و هوای متعادلی را تجربه کرد و هم با خیل عظیم مسافران روبرو نبود. طبیعتاً در چنین شرایطی، قیمت تور تایلند به اندازه‌ی تورهای زمستان آن، گران نیست. اگر قصد دارید یک تور ارزان تایلند بخرید، دقت کنید که پاییز بهترین فصل برای آن است.

, تور تایلند, قیمت تور تایلند, تور ارزان تایلند,

, ,

اما امسال و با توجه به شرایط بازار فعلی، قیمت بلیت‌ها در تاریخ‌هایی که تعطیلات بیشتری دارند یا زمان رفت و برگشت آن، در زمان‌های خاصی قرار گرفته‌اند، قیمت بلیت تایلند بسیار پر نوسان است، به گونه‌ای که اختلاف ارزان‌ترین و گران‌ترین بلیت، که فقط ۲ تا ۳ روز با هم اختلاف دارند، بیش از ۳ میلیون تومان است. پس دقت کنید که انتخاب تاریخ، با کمک مشاوران سفر آژانس ما می‌تواند برای خرید استثنایی، بسیار حیاتی باشد.

, قیمت بلیت تایلند, مشاوران سفر آژانس ما,

ممکن است با توجه به مناسبت‌های خاصی که در جنوب شرق آسیا و کشورهای آسیای شرقی وجود دارد، گاهی درخواست برای هتل‌های تایلند بالا رود، به عنوان مثال روز ملی چین، که در اول اکتبر قرار داشت، سبب شده بود تا بسیاری از هتل‌های تایلند و به‌خصوص مسیرهای ساحلی آن، توسط چینی‌ها تکمیل ظرفیت شود و در این شرایط، قیمت‌ها افزایش شدید داشته باشد، پس باز هم برای خرید تور تایلند باز هم می‌توانید از مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر برای آگاهی از این‌گونه موارد بهره جویید.

, خرید تور تایلند, مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر,

 

,

تور استانبول؛ قدم زدن بر سنگفرش‌های نمناک

,

اگر یک کشور باشد که بتواند آمار سفر به تایلند را، به شکل خیره‌کننده‌ای پشت سر بگذارد، مطمئناً ترکیه است. فارغ از قرابت فرهنگی بیشتر مردم ایران به مردمان ترکیه، نزدیکی این کشور، ارزان‌تر بودن تورهای آن و همین‌طور تنوع فروشگاه‌ها و خرید ارزان آن، از مهم‌ترین عوامل فروش بالای تور ترکیه در ایران است.

, تور ترکیه,

از آن‌جا که ترکیه در نزدیکی ایران واقع شده، عمده‌ی تورها، نه به صورت ترکیبی، که به شکل مجزا از یکدیگر برگزار می‌شود، این تفاوتی‌ست که تور تایلند، با این مسیر دارد، چرا که فاصله‌ی زیاد  ایران از این کشور و همچنین هزینه‌ی بالای بلیت‌های این مسیر، صرفه‌ی اقتصادی سفرهای چندباره، برای همگان را از بین می‌برد. استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس، ازمیر، آنکارا، وان و کاپادوکیا، از مسیرهایی هستند که آژانس مقتدرسیر، خدمات آن را ارائه می‌کند. همین تنوع مسیرها هم، از عوامل مهم افزایش آمار سفر ایرانیان به ترکیه است.

, استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس، ازمیر، آنکارا، وان و کاپادوکیا,

در میان همه این مسیرها اما، استانبول دارای یک جذابیت دیگر است. فضای خاص و ویژه، امکانات فراوان در محله‌های مختلف، مراکز خرید بی‌نظیر مملو از برندهای محلی و جهانی، محله‌های باصفای قدیمی، کافه‌ها و رستوران‌های خیابانی و لوکس، سواحل مملو از جمعیت و غذاهای خیابانی، همه از مواردی هستند که این شهر را برای مسافران خود، ویژه و استثنایی می‌کند. بسیاری مسافران هستند که نه فقط برای یک یا دو بار، بلکه در سال، بیشتر از این تعداد به این شهر سفر می‌کنند، تمام دلایل بالا عامل همین نکته هست.

,

تورهای استانبول در پاییز هم، چندان به ارزانی سال‌های قبل نیست. گرانی بیش از اندازه‌ی تورهای تابستانی، باعث شده تا مسافران به اجبار، سفر خود را به پاییز منتقل کنند و همزمانی چند تعطیلات هم، مزید بر علت شده و قیمت تور استانبول در پاییز هم، افزایش عجیبی داشته است. بهترین راه حل برای خرید تور ارزان استانبول آن است که نسبت به پیش خرید تور، اقدام کنید. قیمت‌ها شاید فقط از  یک ماه آینده به بعد، اندکی قابل تحمل باشند، پس اگر حالا برای یک ماه دیگر اقدام به خرید کنید، ممکن است قیمت بهتری نصیب شما شود. اما حواس‌تان باشد که در اوایل زمستان، کریسمس در استانبول مشریان خودش را دارد و ممکن است بلیت را قیمت مناسبی خریداری کنید ولی هتل مناسب با قیمت متناسب را به دست نیاورید و این ممکن است هدف شما از سفر ارزان را با مشکل مواجه کند.

, قیمت تور استانبول, تور ارزان استانبول,

پس اگر قصد سفر به استانبول در پاییز را دارید، حتماً دقت کنید که دیگر مثل سال‌های گذشته، امکان خرید برای روزهای آتی با قیمت مناسب را ندارید و باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت برای خود داشته باشید و با دقت و حرفه‌ای تور استانبول خود را خریداری کنید.

, تور استانبول,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه