اخبار داغ

حذف یارانه انرژی دهک‌های بالا/ ربیعی: هر ماه یارانه نقدی تعدادی از افراد حذف می‌شود

حذف یارانه انرژی دهک‌های بالا/ ربیعی: هر ماه یارانه نقدی تعدادی از افراد حذف می‌شود
سخنگوی دولت گفت: هر تصمیمی برای قیمتهای حاملهای انرژی گرفته شود روی دهک‌های پایین جامعه استوار خواهد بود و دهک‌های بالای جامعه دیگر مشمول نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی سخنگوی دولت امروز در حاشیه همایش صندوقهای خرد محلی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره اینکه چه افراد و دهک‌هایی از دریافت یارانه حذف می‌شوند آیا شاخص دولت تنها ماشین 200میلیون تومانی به بالا است، اظهار داشت: شاخص ماشین 200میلیون تومانی تنها یکی از شاخصهای دولت برای حذف یارانه‌بگیران است و موارد دیگری شامل قیمت مسکن، درآمد افراد و... نیز شامل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در جامعه افرادی داشتیم که ماهانه یک میلیارد تومان درآمد داشتند و ما به‌دنبال حذف یارانه افراد ثروتمند هستیم.
,
 
,
سخنگوی دولت گفت: کار حذف یارانه افراد ثروتمند در حال انجام است و هرماهه یارانه تعدادی از افراد قطع می‌شود اما به‌طور قطع به‌دنبال قطع یارانه دهک‌های متوسط جامعه نیستیم.
,
 
,
دهکهای بالای جامعه مشمول یارانه حاملهای انرژی نخواهند بود
,
 
,
ربیعی در پاسخ به این سؤال که در مجموع چه‌تعداد از افراد یارانه‌شان حذف می‌شود گفت: اجازه دهید این موضوع را وزیر کار اعلام کند اما اینکه گفته می‌شود به یک باره یارانه 30 میلیون نفر حذف می‌شود منطقی و شدنی نیست زیرا جامعه به‌هم می‌ریزد.
,
 
,
وی ادامه داد: هر تصمیمی برای قیمتهای حاملهای انرژی گرفته شود روی دهک‌های پایین جامعه استوار خواهد بود و دهک‌های بالای جامعه دیگر مشمول نخواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه