اخبار داغ

زائران بازگشت را به روز‌های آخر موکول نکنند

زائران بازگشت را به روز‌های آخر موکول نکنند
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بر ضرورت توجه زائران به توصیه‌های مرزی تأکید کرد و گفت: امیدواریم زوار بازگشت خود به کشور را مدیریت کنند و سفر معنوی خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی با بیان اینکه اقدامات مطلوب و موثری برای تسهیل تردد زائران در این مرز صورت گرفته است، افزود: با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط، تردد زائران در مرز مهران روان است و هیچ گونه خللی در این مورد نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به روابط دیپلماسی مرزی با کشور عراق گفت: در مرز‌های چهارگانه هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم و زائران بدون کوچکترین دغدغه‌ای به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
,
 
,
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا به ایثارگری مرزبانان اشاره کرد و گفت: تلاش شبانه روزی و مستمر مرزبانان در پایانه‌های مرزی، تأمین امنیت مرز‌ها و خدمت رسانی به زائران، ستودنی است و جای قدردانی دارد.
,
 
,
سردار گودرزی از آمادگی مرزبانان برای پذیرش زوار در مسیر بازگشت به خاک جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: امیدواریم زوار عزیز سفر خود را مدیریت کنند و بازگشت از این مراسم معنوی را به روز‌های آخر موکول نکنند.
,
 
,
وی از زائران اباعبداله الحسین (ع) خواست همکاری لازم با خدمتگزاران خودشان در مرزبانی نیروی انتظامی را داشته باشند و به توصیه‌های آن‌ها توجه کنند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه