اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

باید زمینه رضایت مردم از زیارت عتبات عالیات را فراهم کنیم

باید زمینه رضایت مردم از زیارت عتبات عالیات را فراهم کنیم
استاندار خراسان رضوی گفت: به دلیل علاقه مردم بویژه ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) موظف هستیم به عنوان کارگزاران نظام زمینه رضایت آنها از زیارت عتبات عالیات و حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی و ایام پایانی دهه صفر را فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین گفت: جریان راهپیمایی اربعین حسینی نتیجه مقاومتی است که امروز به همبستگی جهانی تبدیل شده است و بسیاری از کشورها در راهپیمایی عظیم شرکت می‌‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اگر چه تحریم‌ها بر اقتصاد ما فشار آورده اما در سیاست‌‌های بین‌‌المللی منطقه، قطبی بزرگ و تأثیرگذار بوده و شاهد توفقیات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

, .,

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: به دلیل علاقه مردم بویژه ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) موظف هستیم به عنوان کارگزاران نظام زمینه رضایت آنها از زیارت عتبات عالیات و حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی و ایام پایانی دهه صفر را فراهم کنیم.

, .,

وی افزود: هماهنگی‌های اربعین، نسبت به سال‌های گذشته نظم بهتری دارد و سازمان یافته‌تر و منظم‌تر ادامه می‌‌یابد که امیداوریم به تدریج به یک موسم جهانی مانند حج تبدیل شود.

, .,

رزم حسینی ضمن رضایت از بحث امنیت زائران تصریح کرد: نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام که در صف مقدم قرار دارند امنیت زائران اربعین و زائران دهه پایانی ماه صفر را فراهم کرده اند.

,

وی افزود: علما نیز باید در حوزه فرهنگی و مذهبی برنامه‌‌ریزی کنند زیرا باید معرفت شناسی امام حسین(ع) و درک قیامشان را در این ایام برای همگان بالا ببریم و فضایی ایجاد کنیم تا از این بستر استفاده کنند.

, .,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید فرمانداری مشهد با تائید کمیسیونی متشکل از دستگاه‌‌های مختلف دست اندرکار باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد پای کار است و باید از الان پیش بینی‌های  لازم را انجام دهند.

,

وی با اشاره به اینکه در راستای خدمات بهتر به زائران باید دبیرخانه دائمی نیز داشته باشیم، افزود: با توجه به اینکه سالیانه شاهد افزایش رشد ۱۰ الی ۲۰ درصدی هستیم، باید مسیرها را مشخص و مانند مسیر اربعین تابلوها شماره داشته باشند تا موجب امنیت بیشتر زائران شود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه