اخبار داغ

ژاپن برنده آخرین بازی جام جهانی والیبال

ژاپن برنده آخرین بازی جام جهانی والیبال
ژاپن در آخرین دیدار جام جهانی والیبال توانست کانادا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین دیدار جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ژاپن به دیدار کانادا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. در ست نخست کانادا ۲۵-۲۲ حریف خود را شکست داد. سامورایی‌ها در ست دوم قدرت خود را به رخ کشیدند و ۲۵-۲۰ به برد رسیدند و در ست سوم نیز ۲۵-۲۳ صاحب برتری شدند. در ست چهارم کانادا در حالی که تا امتیازهای پایانی عقب بود توانست ۲۵-۲۳ به برتری برسند تا کار به ست پنجم کشیده شود. در این ست ژاپنی ها بازی را بهتر شروع کردند و حتی ۴-۱ نیز پیش افتادند ولی در ادامه کانادا به بازی برگشت و امتیازهای خود را به ژاپن رساند. در ادامه ژاپن توانست ۱۱-۹ از حریف خود پیش بیفتد و این دیدار را با نتیجه ۱۵- ۹ به سود خود به پایان ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تیم ملی والیبال ایران نیز با ۴ برد و ۷ باخت در رده هشتم این دوره از رقابت ها قرار گرفت. برزیل توانست با برتری در تمام دیدارها و کسب ۳ امتیاز در هر مسابقه قاطعانه قهرمان شود و لهستان و آمریکا نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
,
 
,
در دیگر دیدار تیم ملی آرژانتین توانست در ۳ ست پیاپی استرالیا را شکست دهد و این رقابت ها را با برد و ایستادن در رده پنجم به پایان ببرد.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه