اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امام حسین(ع) مظهر تام حبل الله است/ ویژگی حادثه 24 مهرکرمان وظیفه شناسی مردم است

امام حسین(ع) مظهر تام حبل الله است/ ویژگی حادثه 24 مهرکرمان وظیفه شناسی مردم است
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ویژگی حادثه 24 مهر وظیفه شناسی، خطر پذیری و اقدام به موقع مردم بود و می توان گفت با این رخ داد شتاب پیکر لرزان رژیم به سرنگونی بیشتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در جمع مردم و مسئولین شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید واقعه به آتش کشیدن مسجد جامع در 24 مهر سال 1357 گفت: جهان شاهد فراگیر شدن نور اباعبدالله علیه السلام، اسلام و قرآن در قرن اخیر و به ویژه در نیمه دوم آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای تبیین این حقیقت اهتمام داشته باشیم، بیان کرد: زیارت سیدالشهدا علیه السلام از جمله جلوه های این حرکت مقدس است که در سال های اخیر به واقعه مهم جهانی تبدیل شده است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اربعین امام حسین علیه السلام فراخوان جهانی از تمامی حق طلبان عالم است، عنوان کرد: اگر چه ائمه معصومین علیه السلام زیارت اربعین را از مشخصات شیعیان می دانند اما امروزه این مهم محدود به شیعیان نیست؛ تمامی ادیان و حق طلبان خود را در پرتو نور انقلاب الهی اباعبدالله علیه السلام می بینند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به اینکه امام حسین علیه السلام از تمامی ظرفیت های موجود در زمان خود به منظور حرکت جهان اسلام استفاده کردند، ابراز کرد: ایشان با سخنان، مکاتبه و ارتباط رو در رو همت خود را به کار گرفتند تا جهان اسلام را از انحراف نجات دهند.

,

وی ضمن بیان اینکه در تاریخ به ثبت رسیده است که پیام سیدالشهدا علیه السلام به جهان اسلام رسید، تصریح کرد: خون پاک امام حسین علیه السلام در قرن اخیر تأثیر خود را گذاشته است و نور این امام بزرگوار عالم تاب شده است به گونه ای که همگان در شعاع جاذبه محبت اباعبدالله علیه السلام جمع می شوند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امام حسین علیه السلام مظهر تام حبل الله است، گفت: به فضل خدواند شعار اسلام و قرآن، سیدالشهدا علیه السلام شده است و هر کجا که نام این امام بزرگوار بر سر زبان ها است پرچم اسلام برافراشته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ادامه داد: آنچه که در جریان انقلاب رخ داد از جمله 24 مهر 57 در کرمان پرتویی از نور انقلاب امام خمینی است و آن پرتویی از انقلاب الهی امام حسین علیه السلام است.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم استان کرمان نور انقلاب را به موقع دریافت کردند، عنوان کرد: ویژگی حادثه 24 مهر وظیفه شناسی، خطر پذیری و اقدام به موقع مردم بود و می توان گفت با این رخ داد شتاب پیکر لرزان رژیم به سرنگونی بیشتر شد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حرکت مردم کرمان در 24 مهر 1357 مورد تأیید امام راحل بود، تصریح کرد: همانگونه که چهل سال اول انقلاب در پرتور نور سیدالشهدا علیه السلام جلو آمد همگان باید متوجه باشند که در پرتو نور انقلاب این امام بزرگوار این مسیر باید ادامه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه