اخبار داغ

فرمانده مرزبانی استان ایلام:

امنیت کامل و مطلوب در مرز و پایانه مرزی مهران حاکم است

امنیت کامل و مطلوب در مرز و پایانه مرزی مهران حاکم است
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت:امنیت کامل و مطلوب در مرز و پایانه مرزی مهران حاکم استوزائران با مشکلی روبرو نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ "کیاست سپهری"،فرمانده مرزبانی استان ایلام؛ درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار مستقر در مرز مهران گفت:خوشبختانه با توصیه هایی که از سوی مسئولان به زائران عزیز صورت گرفت امسال شاهد مدیریت زمانی از سوی زائران بودیم ،درصورت ادامه این رویه ما شاهد پیک برگشت زوار در روزهای آخر ماه صفر نخواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, , ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی با اشاره به اینکه طی 24ساعت گذشته بیش از 60هزارزائر وارد کشورمان شده اند اظهار کرد:خوشبختانه امسال باهماهنگی که بین مسئولان وعوامل نظامی و انتظامی صورت گرفت امنیت کامل درمرز مهران برقرار شد وزوار اربعین حسینی در امنیت کامل به سفر خود ادامه داده اند.

,

سرهنگ سپهری افزود:توصه بنده به زائران عزیز، چه کسانی که مشرف نشده اند و چه کسانی که در توفیق زیارت عتبات عالیات را پیدا کرده اند این است که سفر خود را به روزهای پایانی  ماه صفر موکول نکنند چراکه اکه اگر موج بازگشت زوار به آرامی صورت بگیرد تردد زوارد با مشکلی روبرو نخواهد شد.

,

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به اینکه  افتخار داریم که خادم زوار اباعبدالله الحسین هستیم ، بیان داشت: باتعامل وهمکاری دوسویه ای که بین زوارنیروی مرزبانی استان صورت گرفت خوشبختانه شاهدکمترین مشکلات در سطح مرزمهران بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه