اخبار داغ

سودجویی کلاهبرداران در آستانه فصل برداشت زعفران؛

130 کیسه کود شیمیایی قاچاق در رشتخوار توقیف شد

130 کیسه کود شیمیایی قاچاق در رشتخوار توقیف شد
مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: تعداد ۱۳۰ کیسه کود مشکوک به تقلبی و قاچاق در شهرستان رشتخوار شناسایی و توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار صح امروز در گفت‌وگو با خبر نگار صبح توس؛ از توقیف و شناسایی کودهای تقلبی در آستانه فصل زعفران دراین شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت محصول زعفران در این شهرستان برخی از افراد سودجو به دنبال سودجویی از کشاورزان دست به هر اقدامی می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه همین مطلب با اشاره به شناسایی عواملی که قصد ارائه کودهای مورد نیاز کشاورزان را به صورت غیر مجاز و مشکوک به تقلبی داشتند، افزود: طی هماهنگی به عمل آمده و با همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان تعداد ۱۳۰ کیسه کود مشکوک به تقلبی و قاچاق که از خارج شهرستان در محلی ذخیره شده بود شناسایی و به انبار جهاد کشاورزی این شهرستان منتقل شد.


کودهای توقیفی در غالب برندی معروف بسته بندی شده بودند




رضایی در ادامه در رابطه با کودهای توقیفی در این شهرستان گفت: مقرر شد کودهای توقیفی که در غالب برند معروفی بسته بندی شده بودند، پس از بررسی توسط نمایندگان شرکت وضعیت آنها مشخص و عوامل مربوطه به مقامات قضایی معرفی شوند.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در پایان از زحمات جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، کارکنان اداره آگاهی، تعزیرات و صمت شهرستان جهت همکاری در این رابطه قدردانی کرد.


کشاورزان شهرستان رشتخوار در حال آبیاری مزارع زعفران هستند/ 6300 هکتار از اراضی رشتخوار زیر کشت محصول زعفران است

شهرستان رشتخوار یکی از مهمترین قطب های تولید زعفران در استان خراسان رضوی و دنیا است، سطح زیر کشت محصول زعفران در شهرستان رشتخوار بالغ بر 6300 هکتار است و میانگین برداشت محصول در هر هکتار در سال های گذشته بیش از 3 تن در هر هکتار بوده کشاورزان این شهرستان هم اکنون د رحال آبیاری و آماده سازی مزارع خود برای برداشت محصول زعفران هستند.


انتهای پیام/

,
,
,
, کودهای توقیفی در غالب برندی معروف بسته بندی شده بودند,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کشاورزان شهرستان رشتخوار در حال آبیاری مزارع زعفران هستند/ 6300 هکتار از اراضی رشتخوار زیر کشت محصول زعفران است,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه