اخبار داغ

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی:

کاهش ۵ درصدی خرید تضمینی گندم در استان مرکزی/ تمام مطالبات کشاورزان پرداخت‌شده است

کاهش ۵ درصدی خرید تضمینی گندم در استان مرکزی/ تمام مطالبات کشاورزان پرداخت‌شده است
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: امسال حدود ۳۰۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی از گندم کاران خریداری‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود پنج درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا ملکی معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان مرکزی تا پایان شهریورماه ۳۰۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی از گندم کاران خریداری‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

ملکی اظهار کرد: میزان گندم خریداری‌شده در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود پنج درصد کاهش داشته است.

,

وی با اشاره به اینکه تمام مطالبات کشاورزان تسویه شده است ادامه داد: بیش از پنج هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از طلب گندم کاران استان تاکنون پرداخت‌شده است.

,

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه ۳۲ مرکز خرید در شهرستان‌های استان مرکزی برای خرید تضمینی گندم کشاورزان آماده‌سازی و وظیفه ارائه خدمت و تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را بر عهده داشتند بیان کرد: زمان خرید تضمینی گندم به‌صورت رسمی اواخر شهریورماه امسال پایان‌یافته است، ولی  در راستای خدمت‌رسانی به کشاورزان استان مرکزی، خرید این محصول تا پایان مهرماه در ۲ سیلوی دولتی سمنگان شهرستان اراک و ساوه ادامه دارد.

,

۶۷۰ هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد که یک و ۲ دهم درصد تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز استان به سایر مناطق ارسال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه