اخبار داغ

در راستای حمایت از تولیدات داخلی؛

شهرداری اراک یک دستگاه غلطک از هپکو خریداری کرد

شهرداری اراک یک دستگاه غلطک از هپکو خریداری کرد
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: در راستای تکمیل تجهیزات و ماشین آلات عمرانی شهرداری و همچنین تسریع در انجام پروژه های عمرانی، یک دستگاه غلطک EC۱۸ آسفالت توسط شهرداری اراک از شرکت هپکو اراک خریداری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنیادی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین آلات خود تلاش دارد روند رو به رشد فعالیت های عمرانی و خدماتی شهر را تسریع بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

بنیادی اظهار کرد: در راستای تکمیل تجهیزات و ماشین آلات عمرانی شهرداری و همچنین تسریع در انجام پروژه های عمرانی، یک دستگاه غلطک EC۱۸ آسفالت توسط شهرداری اراک از شرکت هپکو اراک خریداری کرد.

, EC۱۸,

وی با اشاره به خرید غلطک مذکور از شرکت هپکو،خاطر نشان کرد: با خریداری این ماشین آلات می توانیم با تسریع و اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی، موجب کاهش هزینه ها و برداشت بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه هایی که توسط این سازمان انجام می شود، باشیم.

,

شرکت تولید تجهیزات سنگین-هپکو اراک، ابرشرکت ایرانی در حوزهٔ صنایع سنگین است. این شرکت اولین و بزرگترین کارخانه تولید تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه می‌باشد، این شرکت به تولید و تامین تجهیزات، ماشین‌آلات ساخت‌وساز، راهسازی، معدنی و کشاورزی می‌پردازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه