اخبار داغ

عضو شورای شهر تربت حیدریه:

جایگاه نظارتی شورای شهر نباید سیاسی و جناحی شود

جایگاه نظارتی شورای شهر نباید سیاسی و جناحی شود
عضو شورای شهر تربت حیدریه گفت: انتخاب شهرداران، تصویب بودجه شهرداری و نظارت بر عملکرد شهرداران و مدیران شهری مهمترین وظایف شورای شهر است و نباید حوزه نظارتی این شورا تحت تاثیر مسائل سیاسی و جناحی قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ احمد وطن دوست عضو شورای شهر تربت حیدریه صبح امروز در جلسه علنی این شورا اطهار داشت: هر کدام از اعضای شورای شهر بعنوان وکیل مردم عهدهایی با موکلین خود بسته اند که باید به آن عمل کنند و پاسخگو باشند، لذا مطالبه گری همراه با انتقاد سازنده و ارائه راهکار و پیشنهاد از سوی مردم بعنوان یک موتور محرک در این مسیر کمک شایانی به اعضا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس کمیسیون خدمات شهری تصریح کرد: بر همین اساس قانون اساسی حدود اختیاراتی را برای شورای شهر مشخص کرده ولی متاسفانه در تمام ادوار، شورا ها نتوانستند از این اختیارات قانونی به نحو شایسته ای استفاده کنند و به بسیاری از مسائل شهری نپرداختند.

,

وی بیان کرد: انتخاب شهرداران، تصویب بودجه شهرداری و نظارت بر عملکرد شهرداران و مدیران شهری مهمترین وظایف شورای شهر است که در همه این حوزه ها ضعفیف عمل شده است.

,

وطندوست به آفتی که در کشور وجود دارد و مدیران جدید مشکلات را به مدیران قبلی منتسب می کنند اشاره کرد و افزود: وقتی مدیری مسئولیتی را می پذیرد باید همه آنچه در قبل بوده را بداند و بپذیرد و نسبت به وضع حوزه مدیریتی خود آگاهی داشته باشد.

,

وطندوست به جایگاه نظارتی شورای شهر پرداخت و گفت: در جایگاه نظارتی شورای شهر جای هیچ گونه ملاحظه سیاسی و جناحی نسیت و عضو شورای شهر باید با شجاعت نسبت به عملکرد مدیران ناکارآمد انتقاد و پرسش گر باشد و نباید قصور خود را در عدم رفع مشکلات شهر کتمان کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه