اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان لرستانی واگذار می‌شود

۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان لرستانی واگذار می‌شود
مدیرکل کمیته امداداستان لرستان گفت: کار بازسازی 300 واحد مسکونی مددجویان به پایان رسیده و هفته آینده این واحدها واگذار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه وعده‌های امداد در قبال مددجویان سیل زده در حال تحقق است اظهار داشت: هفته آینده با حضور رئیس کمیته امداد کشور ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان لرستانی واگذار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی با بیان اینکه تمام همت کمیته امداد با همکاری خیران و دولت بر رفع دغدغه مددجویان سیل زده در استان به ویژه پلدختر است افزود: دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی تخریبی و احداثی در لرستان برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بازسازی و تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‎رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با اشاره به کلنگ زنی احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی عنوان کرد: اکثر قشر هدف این طرح از مددجویان روستایی تحت پوشش هستند که علاوه بر پرداخت تسهیلات و بلاعوض به آن‎ها، در راستای تجهیز مسکن نیز کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سیل علی رغم اینکه تخریب و ویرانی به بار آورد ولی در کنارش زیبایی و اثرات مثبتی داشت خاطر نشان کرد: کار تعمیر دو هزار و ۵۳۸ واحد مسکونی از طریق تسهیلات و کمک بلاعوض دولت و همچنین پرداخت بلاعوض ۲۰ میلیون ریالی کمیته امداد به پایان رسید.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه