اخبار داغ

در واکنش به گزارش مرصاد مطرح شد:

بهانه‌تراشی مدیریت دانشگاه رازی برای مسکوت ماندن دانشکده هنر

بهانه‌تراشی مدیریت دانشگاه رازی برای مسکوت ماندن دانشکده هنر
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ما اکنون شاید بیش از دو سال است که به دنبال اساتید مورد نیاز در رشته های مورد نظر بودیم، و این نیاز را در فراخوان ها نیز اعلام کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ایجاد دانشکده هنر یکی از مطالبات دیرینه هنرمندان کرمانشاهی و از مصوبات سفر رهبری به این استان است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده و علی رغم راه اندازی دانشکده هنر و معماری توسط دانشگاه رازی بخش هنر آن هنوز فعال نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,

شبکه اطلاع رسانی مرصاد چندی پیش با انتشار گزارشی مبنی بر «مطالبه هنرمندان کرمانشاهی از دانشگاه مادر غرب بی‌پاسخ مانده است؛ رفع تکلیف دانشگاه رازی با راه‌اندازی یک دانشکده صوری!» این موضوع را مورد بررسی قرار داد و پس از آن محمد ابراهیم اعلمی آل آقا ، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد به بهانه تراشی برای این موضوع پرداخت و در خصوص علت تاخیر راه اندازی بخش هنر دانشکده هنرو معماری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ما اکنون شاید بیش از دو سال است که به دنبال اساتید مورد نیاز در رشته های مورد نظر بودیم، و این نیاز را در فراخوان ها نیز اعلام کرده ایم.

,


رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه افزود: متاسفانه تا به امروز ما نتوانسته ایم آن اساتید را در کرمانشاه جذب کنیم که بتوانیم رشته هنر را در این دانشگاه فعال داشته باشیم.

,
,


رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد این اتفاق تا سال آینده محقق شود و در فراخوان هایی به این منظور بتوان اساتید مورد نیاز این رشته ها را جذب کرد.

,
,


وی در خصوص اینکه چه تمهیدات دیگری برای راه اندازی بخش هنر دانشکده هنر و معماری نیاز است؟ گفت: ما هم اکنون از نظر فضای فیزیکی مشکل نداریم و موضوع تامین اساتید برای ما کلیدی است.

,
,


اعلمی آل آقا گفت: اگر بتوانیم تا سال آینده اساتید مورد نیاز این رشته ها را جذب کنیم دانشگاه در این زمینه نیز فعال خواهد شد.

,
,


وی در خصوص جذب دانشجو در این دانشکده نیز، افزود: برای جذب دانشجو در رشته هنر باید ابتدا تعدادی استاد در این زمینه معرفی شود که بتوانیم مجوز آن را صادر کنیم.

,
,


رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه تاکید کرد: ما اگر بتوانیم استاد های مورد نیاز در این زمینه را داشته باشیم حتما مجوز آن را از آموزش عالی خواهیم گرفت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه