اخبار داغ

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرخس:

ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده سرخس/ ۱۰۷ واحد تا پایان آبان‌ آماده تحویل است

ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده سرخس/ ۱۰۷ واحد تا پایان آبان‌ آماده تحویل است
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس از ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات ساخت این تعداد واحد آغاز شده و در فاز اول تا پایان آبان‌ماه امسال ۱۰۷ واحد تحویل متقاضیان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ۲۴ فروردین‌ماه امسال بود که سیل ویرانگر برخی روستاهای شهرستان سرخس را در بر گرفت و موجب خسارت به سه روستای چاله زرد، صمدآباد و کلاته حاجی مدد این شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

برای بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده شهرستان سرخس با سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس به گفتگو نشستیم.

,

سعید زحمتکشان در گفتگو با صبح توس، با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده شهرستان سرخس اظهار کرد: در مجموع برای مناطق سیل زده شهرستان سرخس ۲۵۷ واحد احداثی سهمیه اختصاص یافته است.

,

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس افزود: برای این ۲۵۷ واحد، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و ۱۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ۱۰۷ واحدی که در اولویت ساخت هستند، ۱۶۰ پاکت سیمان اهدایی مقام معظم رهبری به صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

,

زحمتکشان تصریح کرد: از تعداد ۲۵۷ واحد سهمیه ساخت واحد مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان تاکنون ۱۳۲ واحد پی‌کنی، ۱۰۴ واحد بتن‌ریزی، ۱۰۰ واحد اسکلت بندی، ۶۴ واحد سقف‌زنی و ۴۷ واحد گچ و خاک، ۴۵ واحد درب و پنجره و ۲۵ واحد نمای آن انجام شده است.

,

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس با اشاره به اینکه در شهرستان سرخس به دلیل برخی مشکلات بازسازی مناطق سیل زده با دو ماه تاخیر شروع شد، بیان کرد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد منازل مسکونی آسیب‌دیده در مناطق سیل زده شهرستان در مسیر سیل قرار داشت، کار بازسازی با تاخیر انجام شد.

,

وی در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون کار ساخت و ساز واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان در جریان است، اظهار داشت: در فاز اول از تعداد ۲۵۷ واحد احداثی، ۱۰۷ واحد تا پایان آبان‌ماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه