اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت لرستان:

خروج زائران از کشور عراق افزایش یافت/ استقرار وسایل نقلیه برای جابه‌جایی زائران

خروج زائران از کشور عراق افزایش یافت/ استقرار وسایل نقلیه برای جابه‌جایی زائران
مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با بیان اینکه خروج زائران از کشور عراق رو به افزایش است گفت: وسایل نقلیه برای جابه‌جایی زائران در مرزها مستقر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تاکنون ۷۵ هزار و ۵۰۰ نفر از استان لرستان برای پیاده روی بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد بیشترین زائران مربوط به خرم آباد و بروجرد بوده است که ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر از خرم آباد و ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از شهرستان بروجرد ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: از این تعداد زائرانی که در سامانه ثبت نام کردند ۸۵ درصد از زائران تاکنون راهی این سفر شده اند و با توجه به تاکیدات مکرر مبنی بر این که زائران سفر خود را در کشور عراق کوتاه کنند، خروج زائران از کشور عراق رو به افزایش است.

,
,


مدیرکل حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: همه مرزها باز و هماهنگی های لازم انجام شده است و در پایانه های مرزی تعدادی اتوبوس مستقر شده است تا زائران را به چند استان انتقال دهند و از آنجا زائران به شهرستان های خود بازگردند.

,
,

 

,

وی بیان کرد: در کرمانشاه و اندیمشک اتوبوس هایی به میزان کافی برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده است تا از این شهرها به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها انتقال داده شوند.
خسروی از فوت سه هم استانی در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: تاکنون سه نفر از هم استانی هایمان در این سفر فوت کرده اند که از این تعداد دو نفر بر اثر تصادف و یک نفر هم بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست دادند.

,
,


وی اظهار داشت: زائرانی که در این سفر دچار مشکل شده اند و نیاز است بیمه خدمات لازم را به آنها ارائه دهد، می توانند به تمامی شعب بیمه ایران با داشتن کد ملی مراجعه کنند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه