اخبار داغ

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

جمع آوری بیش از میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سیستان و بلوچستان

جمع آوری بیش از میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سیستان و بلوچستان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از جمع آوری بیش از میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه از سطح شهرهای منختلف این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی میرامامی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در سال جاری مردم خیر و سخاوتمند استان سیستان و بلوچستان به طور میانگین ماهانه 236 میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند.

وی اظهار داشت: در راستای احیا و ترویج سنت های حسنه انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع آوری شده است.

وی آمار مشترکان صنادیق خانگی را 60 هزار و 487 مشترک اعلام کرد و گفت: علاوه بر این هزار و 630 صندوق بزرگ اماکن و هزار و 944 صندوق بزرگ معابر در استان نیز فعال است.

میرامامی افزود: مامورین جمع آوری هر 2 ماه یکبار به تخلیه صندوق و ثبت درآمد اقدام می کنند و مشترکین در صورت نیاز می توانند بصورت دوره ای گزارش واریزی صدقات خانگی خود را از اداره کمیته امداد محل سکونت اخذ کنند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار صدقات در کمک به محرومیت زدایی از نیازمندان، صدقه دادن را یکی از روش های آسان و کم هزینه برای نیکوکاران برشمرد و افزود: 100 درصد مبالغ اهدایی در راستای تامین مایحتاج مددجویان و سایر نیازمندان  هر شهر و منطقه هزینه می شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: صدقات جمع‌آوری شده مردم براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و غیره مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت هزینه های معیشتی، درمان، تامین مسکن و پرداخت های موردی از محل صدقات  گفت: مردم نیکوکار استان علاوه بر صندوق های خانگی و اماکن عمومی می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #054*8877* صدقات خود را به حساب این نهاد واریز کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه