اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

آمریکا جرأت و قدرت حمله به ایران را ندارد/ دشمنان به قدرت انقلاب اسلامی اذعان دارند

آمریکا جرأت و قدرت حمله به ایران را ندارد/ دشمنان به قدرت انقلاب اسلامی اذعان دارند
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: آمریکا امروز واهمه دارد و با تمام ترس و هراس پشت مرزهای مملکت ما مانده‌اند و جرات و قدرت حمله به ایران را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین‌محمد رضایی صبح امروز در جلسه کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید بسیجی استان که با حضور ادارات کل استان برگزار شد، با اشاره به نقش بسیج اظهار کرد: در زمان دفاع‌مقدس عراقی‌ها با همه بضاعت و امکاناتی که در اختیار خود داشتند دفاع را برای جبهه انقلاب اسلامی سخت کردند، زیرا امکانات آنها بیش از امکانات ما بود اما انقلاب ما با همین امکانات اندک توانست بر دشمن غلبه کند و به آنها بفهماند قدرت ایران سرآمد تمام قدرت‌ها در منطقه است.

وی افزود: در آن شرایط سخت، با ورود بسیج شکل دفاع عوض شد چرا که بسیجیان این نامعادله را به نفع نظام و انقلاب اسلامی تغییر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان اینکه پیروزی‌های متعدد با حضور بسیج نصیب جبهه انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: اگر بسیج نبود واقعا این پیروزی انقلاب اسلامی امکان‌پذیر نبود چرا که مردم با پای خودشان آمدند و به فرموده مقام معظم رهبری، "بسیج" عصاره ملت هست.

این مسئول با اشاره به اینکه در آن شرایط دشوار اعم از کارگر، کارمند، دانش‌آموز و دانشجو تحت یک ساختار بعنوان بسیج مستضعفین شکل گرفته بودند، عنوان کرد: بسیج مستضعفین این عظمت را برای ملت ما ایجاد کردند که بعد از ۴۰ سال، همه به قدرت انقلاب اسلامی اذعان داشته و کشور ما را یک کشور قدرتمند بدانند چرا که این صرفا به داشتن سلاح و تجهیزات نیست بلکه کشورهای غربی بیشتر از ما این سلاح‌ها را در اختیار داشته اند.

رضایی ادامه داد: ما نمی‌توانیم بگوییم امریکا قدرتمند و یا شکست‌ناپذیر است چرا که امروزه وضعیت‌شان برای همه ما قابل رؤیت است اما در مقابل آنها ما یک کشور قدرتمند در جهان هستیم نه اینکه این قدرت صرفا در سایه جنگ افزارها باشد بلکه این توان و قدرت توسط مردانی که آماده، مجهز و مصمم در سایه ایمان، تبعیت از دستورات قرآن تحت هر شرایطی حافظ این مملکت، نظام، شرف و ناموس خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آنچه آمریکا امروزه از آن واهمه دارد و با تمام ترس و هراس پشت مرزهای مملکت ما مانده‌اند و جرات حمله ندارند، اظهار کرد: ترامپ در جلسه‌ای که اخیرا در سازمان ملل متحد برگزار شد درباره تمام گزینه‌های روی میز صحبتی نداشته و به طور وضوح ایران را تهدید نکرد اما در سال‌های اخیر ترامپ و اوباما بخش اعظمی از صحبت‌های خود را به ایران و ایران‌هراسی اختصاص می‌دادند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه آنها سلاح، جنگ‌افزار و مهمات‌شان بیشتر از ماست پس چرا از ملت ما می‌ترسند؟ بیان کرد: چون آنها می‌دانند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسانی هستند که تحت هر شرایطی آماده جانفشانی برای ملت و نظام خود هستند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: ما مؤظف هستیم با چشم بینا حافظ این فرهنگ ارزشمند باشیم و برای آینده مملکت و برای پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی به این فرهنگ نیاز داریم و اگر می‌خواهیم در مسیر استقلال و عزت گام برداریم چاره‌ای جز حرکت در این مسیر نداریم.

رضایی در بخش دوم صحبت خود با اشاره به در پیش‌بودن هفته بسیج، بیان کرد: بسیج بعنوان یک نماد است و در این هفته تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سعی داشته بهترین برنامه‌هایشان را اجرایی کنند، بسیج همیشه مدنظر همه است و چرا که ما در هر برهه‌ای از زمان به این مؤلفه قدرت‌مان نیاز داریم.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج با نگاه نو و جذابیت خاصی اجرایی خواهد شد و سعی بر آن داشته از تکراری‌بودن برنامه‌ها دوری کنیم اما تکرار بعضی برنامه‌ها تلنگر است و این تلنگر در سایه تکرار رشد می‌کند، لذا با داشتن برنامه‌های مهیج و به روز برای جوانان می‌توان زمینه بهره‌مندی از این مؤلفه‌ها را برای آنان فراهم کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به در پیش‌بودن یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی کل کشور، خاطرنشان کرد: تمامی استان‌ها باید برنامه‌ای در خور شان شهدا برگزار کنند چرا که بعضی برنامه‌ها در شان شهدا نبوده و برنامه‌ای صرفا در جهت رفع تکلیف است لذا چینش و اجرایی‌شدن برنامه باید به گونه‌ای باشد که نوجوان و جوانانی که پا در این مراسم می‌گذارند حس و حال خوش معنوی را دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه همگی در قبال مردم، نظام و حاکمیت مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن قاعده‌اش دشمنی است و آمریکا دشمن آشکار ماست، ما با خوب کار کردن و عمل‌کردن به دشمن بفهمانیم تا پای جان پای این نظام ایستاده‌ایم نه اینکه با سهل‌انگاری نام مقدس شهدا را از کوچه‌های خود برداشته و نام‌هایی از قبیل سوسن سنبل و یاسمن را جایگزین کنیم که در همین ساری هم شاهد این اتفاقات تلخ بوده و در اینجا همت دستگاه قضایی و مسؤولان فرهنگی را می‌طلبد پس به هوش باشیم که دشمن از هر حربه‌ای برای نفوذ استفاده می‌کند و لحظه‌ای برای شکست ما تردید نخواهد کرد ما باید با استعانت از دستورات رهبری و تعامل و همدلی داخلی نقشه‌های شوم دشمن را خنثی سازیم.

رضایی با اشاره به مقام والای شهدا، بیان کرد: هر یک از ما امروز نسبت به شهدا یک سهم و دینی داریم چرا که شهدا از جنس مردم و در میان مردم بودند که برای آسایش و آرامش مردم تلاش کردند و خداوند هم اجر آنها را سعادت ابدی و زندگی جاودان قرار داد.

وی با اشاره به اینکه امروزه کسانی درصدد خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: ما با فرهنگ ایثار و شهادت زنده‌ایم و اگر دشمن این فرهنگ را از ما بگیرد قطعا پیروزی از آن دشمن است اما ما به برکت خون شهدا و با وحدت و همدلی این فرهنگ را محکم حفظ کرده چرا که این فرهنگ یک موقعیت استراتژیک برای ما محسوب می‌شود و در این میان از تمامی مؤلفه‌های قدرت برای حفظ و بقای خود استفاده می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: فقط تکیه صفر به جنگ‌افزارها مطرح نیست بلکه دشمن بداند مؤلفه اصلی قدرت ما فرهنگ ایثار و شهادت است.

رضایی در ادامه تاکید کرد: همه در مقابل خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤول هستیم و ناگفته نماند ظرفیت ما نامحدود بوده و تمامی ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها از تجمیع این ظرفیت‌ها استفاده کنند در این برهه از زمان تک روی مفهومی ندارد چرا که در سایه‌سار وحدت، وفاق و همدلی و اعتماد به یکدیگر می‌توان تمامی ظرفیت‌های موجود را در درون دایره قرار دهیم تا درجه توفیقات بیشتر و از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها کاسته شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه