اخبار داغ

واکنش نماینده مردم محلات و دلیجان به بازداشت «روح‌الله زم»:

سپاه با خائنین ملت تعارف ندارد/لزوم کشف و معرفی منابع داخلی آمد نیوز

سپاه با خائنین ملت تعارف ندارد/لزوم کشف و معرفی منابع داخلی آمد نیوز
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام انقلابی دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه نشانگر اشراف اطلاعاتی بی نظیر سپاه است و نشان داد که خائنین به ملت در هیچ کجای دنیا در امان نیستند و سپاه کاملاً بر آنها اشراف دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: شبکه آمد نیوز با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و با پشتیبانی مستقیم آمریکا، اسرائیل و فرانسه ایجاد شده بود و روح الله زم تحت حمایت ویژه سرویس های اطلاعاتی فرانسه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سلیمی افزود: متأسفانه برخی در داخل زم را نیز حمایت می کردند و منابع و اطلاعات محرمانه داخلی را در اختیار آن قرار می دادند.

,

وی با بیان اینکه اقدام اخیر اطلاعات سپاه پاسداران در دستگیری زم بی نظیر بود گفت: فریب سرویس های اروپایی کار بزرگی بود که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد که حتی روح اله زم تصور چنین اقدامی هم نداشت چراکه اسکورت های ویژه برای او در نظر گرفته بودند.

,

سلیمی اظهارکرد: این اقدام انقلابی نشانگر اشراف اطلاعاتی بی نظیر سازمان اطلاعات سپاه است و نشان داد که خائنین به ملت در هیچ کجای دنیا که باشند در امان نیستند و سپاه کاملا بر آنها اشراف دارد.

,

وی با اشاره به اینکه دستگیری زم بخشی از ماجراست ادامه داد: حتماً باید منابع و پل‌های داخلی نیز معرفی شوند و این شبکه خیانت‌کارانی که سال‌ها کشور را به آشوب کشاندند و اطلاعات دروغ به زم و دیگران دادند و بخشی از اطلاعات کشور را دستکاری کردند اینها باید کشف و به مردم معرفی شوند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به پیام این اقدام انقلابی برای دشمنان عنوان کرد: پیام این اقدام این است که نظام جمهوری اسلامی با خائنین ملت تعارف ندارد و کسانی که به کشور و مردم خیانت می کنند را به سزای عمالشان می رسانند.

,

وی ادامه داد: روح اله زمی که قبل از دستگیری چقدر رجز خوانی می کرد امروز در مقابل ملت ایران ذلیلانه اعتراف و از نظام عذرخواهی می کند.

,

سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: خائنین به کشور وقتی به دام می افتند به عجز و ناتوانی می افتند کما اینکه این موضوع را در مورد فتنه گران سال ۸۸  نیز شاهد بودیم در واقع این سرنوشت کسانی است که به سراب کشورهای غربی تکیه می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه