اخبار داغ

رئیس اداره استاندارد بروجرد:

انجام ۵۳۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا در بروجرد/۸۰ قلم کالای غیر استاندارد توقیف شد

انجام ۵۳۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا در بروجرد/۸۰ قلم کالای غیر استاندارد توقیف شد
رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: 530 مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا در بروجرد انجام شد که در این بازرسی‌ها 80 قلم کالای غیر استاندارد توقیف و جمع‌آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عنایت شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۳۰ مورد بازرسی از مراکز توزیع و عرضه کالا در شهرستان بروجرد صورت گرفته که در این راستا ۸۰ قلم کالای غیر استاندارد از بازار جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به صدور گواهی نامه استاندارد آسانسور افزود: استاندارد آسانسور، اجباری است و همه آسانسورها باید دارای گواهی استاندارد باشند، در نیمه نخست امسال ۸۰ گواهی نامه ایمنی و کیفیت آسانسور بروجرد صادر شده است.

,

رئیس اداره استاندارد بروجرد تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲۴۰ آزمون از سوخت مایع نازل های موجود در پمپ بنزین های بروجرد و اشترینان انجام شده است.

,

وی گفت: در این مدت ۳۳ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صدور و تمدید شده و ۵۵۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی این شهرستان صورت گرفته است.

,

شرفی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل وسایل سنجش در داد و ستد عمومی نیز ۱۲۰ مورد آزمون و پلمب گذاری بر روی ترازوها انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه