اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان همدان:

زائران کربلا با احتیاط رانندگی کنند/خدمت رسانی مستمر پلیس راه استان همدان به زوار

زائران کربلا با احتیاط رانندگی کنند/خدمت رسانی مستمر پلیس راه استان همدان به زوار
رییس پلیس راه استان همدان از افزایش ۴۳ درصدی تصادفات در ایام اربعین امسال در جاده های استان خبر داد و گفت: زائران حسینی در زمان خستگی از تردد در راه ها جدا خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص وضعیت ترافیکی راه های استان گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین وضعیت راه های استان صبح ها عادی است و بعدازظهرها ترافیک به صورت پرحجم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدا,

وی افزود: بیشترین بار ترافیکی در محورهای همدان- کرمانشاه، همدان-رزن، نهاوند-کنگاور،نهاوند- ملایر و ملایر-اراک است.

,

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تصادفات این ایام بر اثر خواب آلودگی و خستگی زوار در مسیر برگشت اتفاق افتاده است ادامه داد: ضرورت دارد قبل از حرکت زوار در خودروهای خود که در پارکینگ های مرز مهران است استراحت کافی داشته باشند تا اینگونه اتفاقات کمتر در مسیر بیفتد.

,

عزیزی خاطرنشان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ نفر فوتی در تصادفات جاده ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان اتفاق افتاده که نیاز به فرهنگ سازی در این زمینه دارد.

,

فعالیت در سه شیفت کاری با ۱۵۶ گشت جاده ای

, فعالیت در سه شیفت کاری با ۱۵۶ گشت جاده ای, فعالیت در سه شیفت کاری با ۱۵۶ گشت جاده ای,

وی با بیان اینکه متاسفانه در ایام اربعین امسال ۴۳ درصد تصادفات افزایش داشته است اظهار کرد: اکیپ های پلیس راه در حال حاضر در سه شیفت کاری با ۱۵۶ گشت جاده ای آماده خدمت رسانی به زوار در راه های استان هستند.

,

عزیزی اضافه کرد: حدودا دو ساعت گذشته باز هم تصادفی دیگر در مسیر برگشت از مرز مهران در محوطه نیروگاه مفتح همدان به وقوع پیوست که منجر به کشته شدن دو نفر سرنشین یک خودرو و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

,

وی تاکید کرد: رانندگان حتما علاوه بر انجام نکات ایمنی همچون بستن کمربند ایمنی در طول راه در زمان خستگی از تردد در راه ها جدا خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه