اخبار داغ

شرایط معافیت از سربازی فرزندان مددجویان کمیته امداد

شرایط معافیت از سربازی فرزندان مددجویان کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان توضیحاتی درباره شرایط معافیت از خدمت سربازی فرزندان مددجویان کمیته امداد ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد کاظمی اظهار کرد: مددجویانی که پدر آنها فوت شده و با مادرشان زندگی می کنند یکی از افردی هستند که می توانند از معافیت کفالت خدمت سربازی استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: شرط بهره مندی این افراد از معافیت سربازی عدم داشتن غیبت سربازی قبل از فوت پدر است و در صورت داشتن غیبت این قانون شامل آنها نمی شود.
,
 
,
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان ادامه داد: یکی دیگر از افرادی که می توانند از طریق این نهاد برای معافیت خدمت سربازی اقدام کنند یکی از فرزندان ذکور خانواده هایی است که به دلیل طلاق تحت حمایت قرار گرفته اند که شرط استفاده از این قانون نیز عدم داشتن غیبت، گذشت سه سال از تاریخ طلاق مادر و دو سال از تحت حمایت قرارگرفتن است.
,
 
,
 وی عنوان کرد: تک فرزند ذکور خانواده های تحت حمایت که دارای سه فرزند دختر باشند نیز می توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند.
,
 
,
کاظمی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۲ نفر از فرزندان تحت حمایت این نهاد از معافیت خدمت سربازی بهره مند شده اند که این تعداد در سال گذشته  ۱۰۰ نفر بوده است.
,
 
,
شایسته ذکر است این معافیت شامل مددجویانی که از طریق تبصره ۱۴ و به صورت موقت تحت حمایت قرار گرفته اند نمی شود.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه