اخبار داغ

رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور :

خرید و فروش و نگهداری دام بدون پلاک ممنوع و قاچاق است

خرید و فروش و نگهداری دام بدون پلاک ممنوع و قاچاق است
رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور از الزام اجرایی شدن طرح هویت دار کردن دام‌ها در سطح کشور خبر داد و گفت:هرگونه حمل‌ونقل دام بدون داشتن پلاک ممنوع بوده و در صورت مشاهده کالا قاچاق شناخته می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مختار عباسی رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور امروز در همایش طرح ملی هویت دار کردن دام‌های استان در اراک بر الزام اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: هویت دار کردن دام‌های کشور قانون است و باید انجام شود، و دامدارانی که پلاک‌کوبی انجام ندهند دام‌های آن‌ها به عنوان قاچاق شناسایی و توسط پلیس نیز پیگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

عباسی اظهار کرد : در این طرح عدد ۱۵ رقمی استاندارد به دام‌ها اختصاص داده می شود که شامل کد کشور ، کد استان و کد گونه است و تمام اطلاعات دام در سامانه بارگذاری می شود.

,

وی ادامه داد: هرگونه خریدوفروش دام باید از طریق سامانه هویت دام انجام  شود و تنها با داشتن پلاک امکان این امر وجود دارد و همچنین هرگونه حمل‌ونقل دام بدون داشتن پلاک ممنوع بوده و در صورت مشاهده کالا قاچاق شناخته می‌شوند، لازم است که دامداران هرچه سریع‌تر جهت پلاک‌کوبی اقدام کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه