اخبار داغ

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری:

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ساری برگزار می‌شود

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ساری برگزار می‌شود
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: در راستای تکریم و بزرگداشت اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین امام حسین(ع) در سطح شهرستان ساری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای تکریم و بزرگداشت اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین امام حسین(ع) در سطح شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در روز شنبه 27 مهرماه از ساعت 14 الی 17 عصر برگزار می‌شود، افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین از حرم امامزاده‌یحیی(ع) به مسافت پنج کیلومتر تا جوار هشت شهید گمنام در پارک‌موزه ادامه دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با سازمان تبلیغات اسلامی، ناجا و هیات‌های مذهبی شده است، برنامه‌های خوبی از جمله کاروان امام حسین(ع) که از شام به سمت کربلا بر می‌گردند به صورت تجسمی و نمایشگاهی برگزار می‌شود.

صادقی گفت: موکب‌هایی هم توسط هیات‌های مذهبی و ادارات پیش‌بینی شده که در مسیر راه پیاده‌روی قرار دارند، بسیاری از افراد می‌خواستند که در مسیر راهپیمایی نجف به کربلا حاضر باشند اما به هر دلیلی نتوانستند، این برنامه فرصت خوبی است تا بتوانیم با کاروان امام حسین (ع) همراه شده و حداقل بهره‌ها را از این مراسم معنوی ببریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه