اخبار داغ

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

تردد روان زائران در مرز‌های چهارگانه / هیچ گونه خروج غیر قانونی از مرز‌ها نداشتیم

تردد روان زائران در مرز‌های چهارگانه / هیچ گونه خروج غیر قانونی از مرز‌ها نداشتیم
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در مرز‌های چهارگانه امنیت برقرار است و حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز‌ها نداشتیم که این نشان از اقتدار مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در مرز‌های چهارگانه امنیت برقرار است و حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز‌ها نداشتیم که این نشان از اقتدار مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سردار "احمد علی گودرزی" گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار زائر از مرز‌های چهارگانه کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی وارد خاک عراق شده اند و اکنون روند بازگشت آن‌ها به کشور افزایش یافته است.
,
 
,
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت امنیت در مرز‌های چهارگانه کشور مطلوب است و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.
,
 
,
وی به بازگشت بیش از ۱۶۸ هزار زائر به کشور طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: این آمار نشان می‌دهد مرزبانان جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران را دارند.
,
 
,
سردار گودرزی تصریح کرد: مهمترین شاخصه اربعین امسال همکاری و همراهی مردم با همه دستگاه‌ها و نیروی انتظامی و امنیتی است، در غیر این صورت با توجه به حجم زیاد تردد در مرز‌ها به خصوص مرز شلمچه، شاهد بروز مشکلات بسیاری برای زوار می‌شدیم.
,
 
,
وی با بیان ماموریت مرزبانی در اربعین، بیان کرد: طرح لایه بندی در مرز‌ها از سوی مرزبانی اجرا شده و انتظار داریم زائران در مسیر برگشت نیز این همکاری را با مرزبانان داشته باشند.
,
 
,
جانشین مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: در مرز‌های چهارگانه و استان‌های منتهی به این مرزها، امنیت برقرار است و حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز را نداشتیم که این نشان از اقتدار مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دارد.
,
 
,
وی از تردد روان زائران در مرز‌های چهارگانه خبر داد و تاکید کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با چشم باز شبانه روز امنیت پایدار را در مرز‌ها برقرار کردند؛ مرز‌های خسروی، مهران، چذابه و شلمچه تحت کنترل پلیس و مرزبانی است و تاکنون مورد خاص امنیتی در این گذرگاه‌های مرزی مشاهده نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه