اخبار داغ

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس: انتقال آب خزر فاجعه زیست محیطی است/گلستان سومین استان فقیر کشور

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس: انتقال آب خزر فاجعه زیست محیطی است/گلستان سومین استان فقیر کشور
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتقال آب خزر فاجعه زیست محیطی است، گفت: بعد از سیستان و کرمان سومین استان فقیر کشور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قره جه طیار عصر چهارشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهارکرد: یکی از مواردی که امروز در کشور مطرح است انتقال آب خزر به فلات مرکزی و استان سمنان بوده که کار غیرکارشناسانه و مضر برای کشور و جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خزر میراث بشری است و باید حفاظت شود و اگر آب آن منتقل شود فاجعه زیست محیطی برای کشور به دنبال دارد.

,

طیار ادامه داد: اگر نیاز به انتقال باشد دشت ترکمن صحرا و شمال استان برای آب شرب و کشاورزی در اولویت هستند و نمایندگان استان های شمالی با آن مخالف هستند.

,

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با اشاره به عدم توسعه یافتگی استان بیان کرد: گلستان جزو سه استان فقیر کشور محسوب شده و با وجود اینکه اوضاع دو استان شمالی دیگر بهتر از ما است اما در اختصاص بودجه ما را با یک چشم نگاه می کنند.

,

طیار با بیان این که در بودجه سال ۹۸ کمترین اعتبارات را بین سه استان شمالی داشتیم، اضافه کرد: مازندران هفت هزار صنایع فعال دارد ولی در حال حاضر صنایع فعال ما ۵۱۷ واحد است که ۹۱ درصد آن ها هم خرد و کوچک هستند.

,

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس در خصوص گنبدکاووس گفت: اعتبار سالن ورزشی گرم آباد با وجود کلنگ زنی به دلیل برخی از مشکلات برگشت خورده که باید مدیریت صورت گیرد تا این اعتبار برگردد.

,

طیار همچنین به پل غرب به شرق گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: علیرغم این که اعتبار آن ابلاغ شده حدود دو سال است که رها شده است.

,

وی همچنین افزود: پسماند صنعتی را در سه راه داشلی برون در نظر گرفته اند و با وجود این که دو سوم استان شوره زار است باید آن را در جای دیگری اجرا کرد.

,

طیار در خصوص صنعت ید اضافه کرد: باید به دنیال صنعتی باشیم که مفید بوده و عواقب بعدی نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه