اخبار داغ

فرماندار دلفان:

۲۸۶ میلیاردتومان اعتبار ساخت منازل مسکونی دلفان تخصیص یافت

۲۸۶ میلیاردتومان اعتبار ساخت منازل مسکونی دلفان تخصیص یافت
فرماندار دلفان گفت: ۲۸۶ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از سیلاب تخصیص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حشمت بهمنی امشب در جلسه شورای ادارای شهرستان دلفان اظهار داشت: در مواقع بحرانی با همدلی، تعامل و هماهنگی اعضای شورای اداری و همه دستگاه ها می توان به اهداف مورد نظر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی افزود: پس از وقوع سیلاب، اقدامات ارزشمندی در جهت عمران در حوزه های مختلف کشاورزی، مسکن و ساخت پل ها و روکش آسفالت راه های ارتباطی انجام‌گرفت به طوری که هم اکنون ۱۱ هزار واحد مسکونی در دلفان بازسازی شده و ۲۸۶ میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن تخصیص یافته است.

فرماندار دلفان عنوان کرد: در جریان سیل نقاط ضعفی هم وجود داشت که باید در جهت رفع آنها و آمادگی بیشتر در برابر همه بحرانها تلاش کرد؛ استفاده از نظرات صاحب نظران و ایجاد کارگاه های آموزشی برای کارکنان و اعضا ستاد مدیریت بحران ضروری است که باید انجام بگیرد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در جریان سیل امسال با آن مواجه بودیم، نبود امکانات و ماشین آلات مورد نیاز بود که باعث کندی امدادرسانی شد که انتظار می رود تمامی مدیران ادارات لیست تمام ظرفیتها و ماشین آلاتی که در اختیار دارند را به مدیریت ستاد بحران اعلام کنند.

بهمنی تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته به شهرستان دلفان ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و سبب شده تا عمران، توسعه و سازندگی در شهرستان دلفان به طور بی سابقه ای در بخش های مختلف انجام بگیرد و ضرورت دارد مدیران ادارات خدمات انجام گرفته را از طریق مختلف به اطلاع مردم برسانند و مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

وی بر آمادگی مدیریت بحران در شهرستان تاکید کرد و گفت: مسیرهای آسیب پذیر درسطح شهر و روستا شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود همچنین شهرداری نسبت به لایه روبی رودخانه ها و بازگشایی دهانه پل ها اقدام نماید.

فرماندار دلفان اظهار داشت: بخشداران و اداره امور عشایری نسبت به تهیه سوخت زمستانی و آذوقه مورد نیاز روستائیان اقدامات لازم را داشته باشند ‌و ادارات خدمات رسان نسبت به ایمن سازی تاسیسات و شبکه های خود اقدام کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه