اخبار داغ

انتقاد نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس از عزل و نصب‌ مدیران/مدیریت‌ مسئولان اجاره‌ای شده است

انتقاد نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس از عزل و نصب‌ مدیران/مدیریت‌ مسئولان اجاره‌ای شده است
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه امروز مدیریت در دولت اجاره‌ای شده است گفت: عزل و نصب ها بر اساس معیار قانونی خاصی صورت نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با انتقاد از روند انتخاب مدیران در دولت اظهار داشت: اعتقاد دارم دولت به یک شرکت سهامی خاص تبدیل شده و آن‌قدر که جریانات سیاسی در آن نقش دارند مسئولان دولت تاثیرگذار نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه مسئولان دولتی تحت تاثیر همین سهامداران انتصابات را انجام می دهند افزود: قطعاً با این رویه کشور به جایی نخواهد رسید چرا که مدیران لایق و توانمند در سایه قرار می‌گیرند.

,

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز دلالی مدیریت قوی‌تر از دلالی بازارهای سیاه دیگر بوده و دلیل آن نیز این است که در نظام مدیریتی ما سیستم ارزیابی وجود ندارد و عزل و نصب ها بر اساس معیار قانونی خاصی صورت نمی‌گیرد.

,

وی بیان کرد: این موضوع در تمام کشور مشاهده می شود و مختص به یک استان یا منطقه خاص نیست و سهم خواهان از دولت همه جا فعالیت می‌کنند.

,

ملکشاهی‌راد تصریح کرد: مدیریت امروز در دولت اجاره‌ای شده است، یعنی آنکه یک فرد را مدیر می‌کنند و می‌گویند در قبال مدیریتی که انجام می دهد می بایست یکسری اقدامات سفارشی را انجام دهد.

,

وی گفت: در هیات دولت و در بین وزیران نیز این مشکل وجود دارد چنانکه می بینیم فردی چون در ستاد انتخاباتی حسن روحانی مسئولیت داشته است به هر طریقی می آید و یک پست می گیرد در حالی که شناختی از وظایف آن جایگاه ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه