اخبار داغ

در گفتگو با مرصاد مطرح شد

احتمال افزایش ترافیک در مسیر برگشت زائران از خسروی/ رانندگان مراقب لغزندگی جاده در اولین بارش باشند

احتمال افزایش ترافیک در مسیر برگشت زائران از خسروی/ رانندگان مراقب لغزندگی جاده در اولین بارش باشند
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه ترافیک مسیر برگشت زائران از خسروی را نیمه سنگین و روان اعلام کرد و از احتمال افزایش آن در روزهای آینده هفته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرز خسروی گفت: هم اکنون ترافیک در مسیر رفت زائران روان و سبک بوده و در مسیر برگشت نیمه سنگین و روان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

اسلام آبادغرب- کرمانشاه پرترافیک ترین محور استان

, اسلام آبادغرب- کرمانشاه پرترافیک ترین محور استان,

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از احتمال افزایش ترافیک محورهای مذکور با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته و اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیشترین ترافیک ما در محور اسلام آباد غرب- کرمانشاه است.

,

وی با اشاره به بارش های پیش بینی شده در روزهای شنبه و یکشنبه و نگرانی پلیس از این موضوع گفت: در این روزها که اولین بارش های پاییزی را داریم، جاده بسیار لغزنده و صابونی خواهد شد که بسیار خطرناک است.

,

رانندگان در زمان اولین بارش پاییزی سرعت مطمئنه را رعایت کنند

, رانندگان در زمان اولین بارش پاییزی سرعت مطمئنه را رعایت کنند,

سرهنگ حیدری خواستار رعایت سرعت مطمئنه به تناسب لغزندگی جاده ها از سوی رانندگان شد و گفت: در اولین بارش ها سطح جاده آب و روغنی است که اگر رانندگان با احتیاط در آن مسیرها حرکت نکنند ممکن است باعث حوادثی شود.

,

وی بار دیگر خطاب به زائران حسینی که از مرز خسروی به کشور بازمی گردند، تاکید کرد: حتما قبل از ادامه مسیر خود با خودروهای شخصی در ۸ تا ۹ موکب بین راهی استراحت کرده و سپس مسیر خود را ادامه دهند تا دچار حادثه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه