اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دستگیری «زم» اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید/نفوذی‌های داخلی باید شناسایی شوند

دستگیری «زم» اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید/نفوذی‌های داخلی باید شناسایی شوند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیرشبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری روح اله زم عنصر شرور و پلید وابسته به سرویس های جاسوسی غربی که نماد خیانت و سرسپردگی به عوامل کشورهای خارجی بود برای کشور یک دستاورد مهم به شمار می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رضایی با بیان اینکه این عنصر جذب سیستم های جاسوسی کشورهای فرانسه و آمریکا شده بود و به طور خاص از شبکه صهیونیستی حمایت می شد افزود: در واقع یک شبکه قوی برای تقویتش در خارج از کشور تشکیل شده بود و متأسفانه شبکه ای در داخل کشور زم را حمایت می کرد و برخی از کشورهای اسلامی هم همچون عربستان در این زمینه پشتیبانی‌های مالی داشتند و کم خیانت نکردند.

,

وی با تأکید بر اینکه آمد نیوز با پشتیبانی‌های مالی و فنی که داشت در بین همه شبکه های معاند خود را لیدر براندازی نظام جمهوری اسلامی می دانست گفت: برخی از اوقات به اخبار دسته اول دسترسی پیدا می کرد و بعضاً آن را با چاشنی دروغ در فضای مجازی منتشر می کرد و برخی از اوقات اخبار سری کشور به دست آمد نیوز می رسید که نشان می‌داد شبکه ای از منابع پشت وی بودند.

,

رضایی دستگیری این عنصر خائن را از دو جهت مهم دانست و افزود: جهت اول اینکه شبکه‌های داخلی پشتیبان از آمد نیوز که خیلی مهم هستند و حمایت هایی که از وی داشتند و نحوه نفوذ اطلاعات محرمانه کشور باید شناسایی شود.

,

وی اظهار داشت: جهت دوم اثر بیرونی است که اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و سپاه پاسداران با اشرافی که به خرج داد توانست این خائن را در شرایطی مناسب دستگیر کند. این موضوع سبب شد تمام داشته ها و توانمندی های دشمنان در هم شکسته شود و یک تزلزل ویژه ای در وجود همه کسانی که با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی کشور در ارتباط هستند ایجاد کرد، به نحوی که در ساعات اولیه انتشار خبر تعداد قابل توجهی کانال را ترک کردند و نشان داد رعب و وحشتی عجیب در همه حاکم شده است.

,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این خصوص ادامه داد: در حاشیه دستگیری این عنصر خائن شنیدیم که رضا پهلوی هم پیام داده هیچگونه ارتباط و همراهی با این شبکه نداشته است و قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را نداریم چراکه در حدی نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم.

,

وی با بیان اینکه این حرف ها از جهتی قابل بررسی است گفت: در چند ماه قبل همین عناصر برای براندازی جمهوری اسلامی روز شماری می کردند و با وعده هایی که آمریکایی ها به آنها داده بود قصد داشتند پس از براندازی بر مسند حکومت بنشینند و مسئولیت ها را اشغال کنند.

,

رضایی با تأکید بر اینکه اقدام سازمان اطلاعات سپاه شاهکار مهمی بود افزود: این اقدام انقلابی اعتماد بر توانمندی داخلی را برای مردم به طور عملیاتی اثبات کرد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: امروز اقشار مختلف مردم همه از اینگونه اقدامات خوشحال هستند و این دست کارها سبب افزایش اعتماد و امیدواری مردم می شود و این توانمندی نیروی های خودی امروز به عنوان یک دستاورد مهم مطرح است و اینها افتخارات ملت ایران است که هرکدام روز به روز سربلندی و سرافرازی ملت را به دنبال دارد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه