اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

زائران اربعین سفرهای خود را مدیریت کنند

زائران اربعین سفرهای خود را مدیریت کنند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: از زائران اربعین حسینی درخواست داریم زمان سفر خود را مدیریت کنند تا خدمات رسانی مطلوبتر انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام اربعین بازگشت زائران از عتبات عالیات سرعت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار , موج رسا;,  اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام اربعین بازگشت زائران از عتبات عالیات سرعت می گیرد.,

وی با بیان اینکه از زائران درخواست داریم سفر خود را مدیریت کرده و هر چه زودتر به کشور بازگردند،افزود: به دلیل ازدحام بالای زائران در سال جاری مدیریت سفر ضروری است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر موکب های استان زنجان در عراق به زائران خدمات رسانی کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به خدمات رسانی یک هزار خادم زنجانی در موکب های اربعین،بیان داشت: روزانه از بیش از ۱۷۰ هزار نفر در سه وعده غذایی پذیرایی انجام می شود.

,

بابایی با اشاره به فعالیت ۲۳ موکب زنجان در کشور عراق، گفت: با پایان اربعین از روز اول آبان ماه موکب های زنجان جمع آوری می شود.

,

وی تصریح کرد: نانوایی های استان زنجان نیز در چندین موکب فعال بوده و نیازهای زائران را مرتفع می کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی مطلوب به همه زائران ضروری است مدیریت سفر انجام شده و مردم از بیتوته در خانه عراقی ها جدا جلوگیری کنند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به افزایش چشمگیر حضور زائران ایرانی در عراق به مناسبت اربعین، گفت: مهمانوازی عراقی ها نباید موجب شود تا زائران بیش از سه روز در خانه آنها ساکن باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه