اخبار داغ

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند توقیف شد

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند توقیف شد
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله لوازم خارجی قاچاق به ارزش ۱۴میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛  گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه ریزی دقیق، موفق به شناسایی و متوقف کردن این خودرو شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شهرستانی اظهار کرد: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، وی اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت بوده و راننده فاقد مدارک معتبر قانونی است.

,

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون توقیفی ۱۴ هزار و ۳۲ عدد گوشی، ۴۴۰ طاقه پارچه، ۹۷۰ عدد شارژر تلفن همراه، ۴۵۰ عدد پد موس، ۸ دستگاه باند رادیویی دو تیکه،۳۷۸ عدد کاپشن و یک هزار عدد زیپ خارجی قاچاق کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

,

شهرستانی با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه