اخبار داغ

مسئول موکب شهید بروجردی:

روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب شهید بروجردی توزیع می‌شود

روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب شهید بروجردی توزیع می‌شود
مسئول موکب شهید بروجردی گفت: روزانه 10 هزار پرس غذا ر موکب شهید بروجردی بین زائران پیاده روی اربعین توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین شهرستان بروجرد، موکب شهید محمد بروجردی در میدان آیت اله بروجردی(ره) برپا شده و در ایام اربعین به زائرانی که از این مسیر عبور می کنند خدمات لازم ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس غذا در این موکب در بین زائران اربعین توزیع می شود افزود: از ابتدای برپایی موکب تاکنون حدود ۸۰ هزار پرس غذا توزیع شده است.

,

مسئول موکب شهید بروجردی عنوان کرد: پنج مکان برای اسکان زائران در بروجرد در نظر گرفته شده که تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی و هزار و ۲۰۰ زائر خارجی در این مکان ها اسکان داده شده است.

,

وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را از دیگر خدمات این موکب برشمرد و گفت: ایستگاه سلامت در این موکب برپا شده و تاکنون ۷۵۰ نفر در این ایستگاه خدمات درمانی و بهداشتی دریافت کرده اند و همچنین خدمات دندانپزشکی نیز به ۶۰ نفر ارائه شده است.

,

نصرالهی بیان کرد: اوج پذیرایی و ارائه خدمات به زائران اربعین طی این چند روز است و این موکب تا چند روز بعد از اربعین دایر می باشد و شهروندان می توانند نذورات و کمک های خود را به موکب تحویل دهند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه