اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

لزوم استفاده ۱۰۰ درصدی از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه

لزوم استفاده ۱۰۰ درصدی از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظور جابجایی زوار اربعین از تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  با اشاره به دستورالعمل ابلاغیه از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، اظهار داشت: با توجه به آغاز بازگشت خیل عظیم زائران اربعین حسینی از امروز و پیش بینی رشد فزاینده آن در روزهای پیش رو از امروز پنجشنبه ۲۵ مهر تا یکشنبه ب۲۸ مهر ماه ۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوس خروجی از مبدا استان برای انتقال و بازگشت زوار به داخل کشور به مقاصد مرزهای شلمچه، چزابه، شهرهای معین کرمانشاه همدان و اندیمشک اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: سرویس دهی مستقیم از مبادی مختلف کشور به مقاصد پایانه های مرزی مهران و خسروی و بالعکس امکان پذیر نبوده و از طریق شهرهای واسط یا معین همدان، کرمانشاه اندیمشک و بالعکس با حذف محدودیت شبکه سیر میسر است.

,

کرمی خاطرنشان کرد: بر اساس ترتیبات صورت گرفته در سامانه صدور صورت وضعیت از روز پنجشنبه ب۲۵ تا ۲۸ مهر ماه امکان اعزام ناوگان صرفا از مبادی و به مقاصد مورد اشاره امکان پذیر است.

,

وی عنوان کرد: ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های معین همدان، کرمانشاه و خوزستان هماهنگی لازم را به منظور مدیریت و برنامه ریزی ناوگان اعزامی از مبادی مختلف به مقاصد پایانه های معین جهت فعالیت در داخل یا خارج از سرویس خطی با ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به عمل می آورند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد اخلال در روند حمل و نقل عمومی مسافری باید از حداکثر ظرفیت ناوگان مینی بوسی و سواری کرایه استفاده شود.

,

کرمی بیان کرد: همچنین صدور صورت وضعیت دربستی برای ناوگان اتوبوسی تا سوم آبان ماه به همه مقاصد ممنوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه