اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد؛

برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در میدان امام همدان

برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در میدان امام همدان
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در میدان امام خمینی همدان با پیش بینی شرکت ۵ هزار عزادار حسینی مصادف با اربعین حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص اجرای مراسم جاماندگان اربعین گفت: این مراسم شنبه ۲۷ مهرماه مصادف با اربعین امام حسین ع در میدان امام خمینی ره در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته در این برنامه دو تا ۳ هزار نفر از عزاداران شرکت می کردند افزود: امسال براساس هماهنگی با هیات های مذهبی همدان پیش بینی می شود تا ۵ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: امسال به دلیل برگشت زودهنگام زوار از کربلای معلی و اطلاع رسانی رسانه ها و فضای مجازی این مراسم با استقبال بهتری روبرو می شود.

,

نظیری با بیان اینکه قرار بود این مراسم پس از اجتماع در میدان امام با حرکت عزاداران به سوی امامزاده عبدالله با برگزاری نماز جماعت ظهر به پایان برسد خاطرنشان کرد: براساس جلساتی که در ستاد اربعین استان تشکیل شده مراسم پیاده روی عزاداران به طرف امامزاده عبدالله در روز اربعین حذف شده و قرار شد این مراسم تا ساعت ۱۱ و پانزده دقیقه اتمام یابد.

,

وی اضافه کرد: سخنران این مراسم نماینده ولی فقیه در استان آیت الله شعبانی است و قرار است دسته های عزاداری اربعین حسینی از ۶ خیابان اصلی به سمت میدان امام همدان به تجمع کنندگان این اجتماع بپیوندند.

,

نظیری هدف از برگزاری این اجتماع را تقویت وحدت و روح جمعی مسلمانان دانست و گفت: تبلیغات اسلامی با برگزاری اینگونه اجتماعات به دنبال اتحاد و اجتماع بیشتر عزاداران حسینی و اتحاد بین هیئت های مذهبی در برگزاری یک برنامه محوری و متحد همراه با ایجاد اخوت و ولایت در جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه