اخبار داغ

در پی دستگیری ادمین کانال ضد انقلاب آمدنیوز صورت گرفت؛

قدردانی رئیس دفتر ‌رئیس جمهور از سپاه به خاطر بازداشت «زم»/‌ اقتدار امنیتی ایران را به دنیا نشان دادید

قدردانی رئیس دفتر ‌رئیس جمهور از سپاه به خاطر بازداشت «زم»/‌ اقتدار امنیتی ایران را به دنیا نشان دادید
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دستگیری سرشبکه آمدنیوز از سوی سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری «روح‌الله زم» سرشبکه کانال معاند آمدنیوز نشانه اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود واعظی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان بسیار مقتدرتر از گذشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، شکار پهپاد آمریکایی و دستگیری مؤسس و سرشبکه کانال معاند و خیانت‌کار آمدنیوز را نمونه‌هایی از اقتدار کشورمان در عرصه‌های نظامی و امنیتی دانست و افزود: برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طراحی ویژه خود توانستند این فرد خیانت‌کار به ملت ایران را دستگیر کرده و امروز روح‌الله زم در دست عدالت است.

,

به گزارش تسنیم، رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره می‌گفت که هیچ سایتی بدون حمایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان نمی‌تواند این‌همه دروغ و شایعه را به خورد مردم دهد خاطرنشان کرد: اکنون با دستگیری «روح‌الله زم» می‌بینیم که صدای سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی و غربی درآمده است.

,

واعظی بیان اینکه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان قدرت داشته باشند عنوان کرد: دستگیری «روح‌الله زم» پیامی برای دیگران است که در دامن سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به مردم خود خیانت می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه از سال گذشته با تحریم های بسیار سختی از سوی آمریکا مواجه شده بودیم عنوان کرد: باید گفت که تاکنون هیچ تحریمی به این سختی علیه یک کشور اعمال نشده بود و در این زمینه تاکنون مشاهده نشده بود که رئیس جمهور یک کشور همه کارهای خود را کنار گذاشته و ایستاده از تا شدیدترین تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کند.

,

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه دونالد ترامپ در این راه از همه ابزارهای خود در دنیا استفاده کرده است تا فروش نفت ما را به صفر برساند گفت: آنها به خیال خام خود هدف گذاری کردند که جمهوری اسلامی ایران را در دو یا سه ماه تسلیم خواسته‌های خود کنند و در این راه در کنار بحث تحریم اقتصادی، جنگ گسترده تبلیغاتی و جنگ روانی را نیز طراحی کرده و سعی داشتند با مثلث جنگ تبلیغاتی، جنگ اقتصادی و جنگ روانی و استفاده از همه ابزار خود در این راه ایران را تسلیم کنند.

,

واعظی اضافه کرد: دشمن طوری برنامه ریزی کرده بود که نه فقط روی افکار عمومی بلکه روی اذهان سیاست‌مداران نیز به گونه‌ای تبلیغات کند تا با این فشار تبلیغاتی، حکومت جمهوری اسلامی ایران نتواند دوام بیاورد.

,

وی وی با اشاره به اینکه جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان در سال 97 از جنگ اقتصادی نیز برای مسئولان کشور سخت‌تر بود گفت: رسانه‌های دشمنان برای رسیدن به هدف شوم خود به صورت مستمر افکار عمومی کشورمان را بمباران می‌کرد.

,

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به دنبال القای جنگ در افکار عمومی ملت ایران بود اضافه کرد: اما این شرایط مقام معظم رهبری در رأس نظام و نیز مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه‌ای رفتار کردند که مردم به این باور رسیدند که جنگی در کار نخواهد بود و پس از آن داشتن به فکر فشار بیشتر اقتصادی علیه ملت بزرگ ایران افتاد.

,

واعظی با اشاره به هجوم مردم به فروشگاه‌ها برای خرید برخی اقلام در سال گذشته تصریح کرد: این مهم از تأثیرات جنگ روانی دشمن علیه افکار عمومی در ایران بود.

,

وی با اشاره به پیش بینی برخی از اقتصاددانان مبنی بر سخت تر شدن شرایط اقتصادی کشور در سال 98 خاطرنشان کرد: امروز با انسجام و همدلی ایجاد شده در کشور، سران سه قوه زیر چتر مقام معظم رهبری برای یک هدف کار کردم و همه تلاش خود را به کار گرفتند تا این همدلی در سراسر کشور تسری یابد.

,

تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر شده است

,

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همدلی و انسجام موجود در کشور را سرمایه‌های بزرگ برای حل مشکلات دانست و اظهار داشت: امروز به این باور رسیدیم که می‌توانیم با انسجام و همدلی از یک بحران بزرگ عبور کنیم؛ چراکه امروز شرایط سیاسی منطقه‌ای و اقتصادی کشورمان امروز کاملاً متفاوت با سال گذشته است و اگر در سال گذشته با توییت یک رئیس جمهور قیمت ارز در کشور افزایش می‌یافت؛ اکنون حتی با تحریم بانک مرکزی نیز قیمت ارز روندی کاهشی گرفته است نشان می‌دهد که تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر شده و کارایی خود را از دست داده است.

,

واعظی با بیان اینکه امروز شرایط بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران نیز بسیار بهتر از گذشته شده است؛ به تلاش‌های امارات متحده عربی و عربستان سعودی برای رفع اختلافات خود با کشورمان اشاره و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران - همانگونه که بارها اعلام کرده است - به دنبال روابط خوب و نزدیک با همه همسایگان خود بوده و از آن استقبال می‌کند. امروز روابط جمهوری اسلامی ایران با امارات متحده عربی به آرامی کاملا تغییر کرده است و ادبیات خصمانه عربستان سعودی علیه کشورمان نیز در ماه‌های گذشته تغییر یافته و مسالمت آمیز شده است.

,

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است تا در گام نخست با همه همسایگان و کشورهای منطقه، در گام دوم با کشورهای اسلامی و در گام بعدی با کشورهای آسیای روابط خوب و منطقی داشته باشند.

,

طوفان(اقتصادی) را پشت سر گذاشته‌ایم؛ نرخ ارز باید کاهش یابد

,

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه نباید ادعا کرد که وضعیت مردم کشور دلخواه دولت است بیان کرد: مردم کشور ما به ویژه طبقه متوسط و پایین جامعه همچنان مشکلات اقتصادی دارند و دولت و دیگر سران قوا وقت زیادی برای توجه به اقتصاد این طبقات جامعه می‌گذارند.

,

واعظی با بیان اینکه اقتصاد کشور در در ماه‌های گذشته طوفان را پشت‌سر گذاشته و به سمت ثبات پیش می‌رود گفت: تلاش دولت بر این است که قیمت ارز از نرخ فعلی نیز پایین‌تر بیاید؛ چراکه در شرایط عادی و غیر تحریمی نرخ ارز رقم فعلی نیست.

,

وی با اشاره به التماس آمریکایی‌ها در مجمع عمومی سازمان ملل برای مذاکره حتی چندجانبه با رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: آمریکا باید بداند که چاره‌ای جز تغییر روش در برخورد با ملت بزرگ ایران ندارد؛ چرا که امروز وضعیت جمهوری اسلامی ایران کاملاً تغییر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه