اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

استقرار 3 هزار دستگاه اتوبوس جدید در مرزهای چهارگانه برای بازگشت زوار

استقرار 3 هزار دستگاه اتوبوس جدید در مرزهای چهارگانه برای بازگشت زوار
استقرار سه هزار دستگاه اتوبوس جدید در مرزهای چهارگانه برای بازگشت زوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد اسلامی"، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران گفت: در برآوردهای انجام شده پیش بینی شد که حدود سه میلیون نفر زائر به عتبات عالیات مشرف شوند و بر این اساس برنامه‌ریزی‌هایی جهت تردد زوار انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یلام بیدار,


وی افزود: برای سهولت در تردد زوار در تمام پایانه تعداد گیت‌های عبوری افزایش داده شد و اقداماتی جهت افزایش پارکینگ‌های شخصی، بهسازی مسیرهای مواصلاتی، افزایش پایانه‌های اتوبوس و... در دستور کار قرار گرفت.

,
,


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در شلمچه، چذابه و مهران احداث باند دوم جاده در دستور کار قرار  گرفت و از مسیر ایلام به سمت مهران تنها ۹ کیلومتر دو بانده نشده است که این امر کاهش گره‌های ترافیکی را در پی داشته است.

,
,


اسلامی تصریح کرد: در ابتدا ۸ هزار دستگاه اتوبوس جهت تردد در نظر گرفته شد که پس از پیش بینی ازدحام جمعیت در برگشت و زمان پیک تردد ۳ هزار دستگاه دیگر نیز جهت تردد زوار اضافه شد.

,
,


وی یادآور شد: در حمل و نقل ریلی نیز سال گذشته ۳۰ هزار رام قطار به مرزها اعزام می‌شد که هم اکنون این میزان به ۷۰ هزار رام در روز می‌رسد و تعداد پروازها از نقاط مختلف کشور به عتبات عالیات به حدود ۱۰۰۰ پرواز رسیده است.

,
,


وی با بیان اینکه از زائرانی که با خودرو شخصی به مرز آمده‌اند درخواست می‌شود  پس از رفع خستگی به رانندگی اقدام کنند، ادامه داد: خوشبختانه تمهیدات حمل و نقل امسال مطلوب است و امید است با همکاری و همراهی مردم مشکلی در ترددها ایجاد نشود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه