اخبار داغ

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

۶۰ درصد زائران از مهران تردد کرده‌اند

۶۰ درصد زائران از مهران تردد کرده‌اند
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: 60 درصد از مجموع زائران اربعین حسینی امسال از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از پایانه مرزی ‌مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰ درصد از زائران از مرز مهران تردد داشته‌اند که هم‌اکنون ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در کشور عراق هستند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز ۴۰۰ هزار زائر به ۴ پایانه مرزی مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از پایانه مرزی ‌مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰ درصد از زائران از مرز مهران تردد داشته‌اند که هم‌اکنون ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در کشور عراق هستند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز ۴۰۰ هزار زائر به ۴ پایانه مرزی مراجعه کنند.,
وی افزود: ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس در سراسر کشور هستند که ۳ هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر، و کار جابه‌جایی زائران را انجام می‌دهند.
,

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مستقر هستند و ۷ هزار دستگاه به صورت چرخشی کار جابه‌جایی زوار را انجام می‌دهند.

,

حسن‌نیا در مورد پیک برگشت زائران عنوان کرد: براساس پیش‌بینی مرکز مدیریت راه‌ها روز جمعه و بعد از مراسم اربعین حسینی(شنبه و یکشنبه) نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر بازگشت زائر داشته باشیم.

,

وی در مورد نظارت بر قیمت‌ها اذعان کرد: قیمت‌ها براساس قیمت مصوب است و اگر کسی تخلفی انجام داده باشد با ذکر شماره ماشین و تاریخ حرکت در کمیسیون مربوطه در ستاد به شکایت آنها رسیدگی می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه