اخبار داغ

جاده چالوس بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود

جاده چالوس بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس بعد از ظهر امروز جمعه ۲۶ مهرماه یک طرفه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت ایام اربعین، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۶ مهرماه، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴  امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز شنبه ۲۷ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
,
 
,
سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه ۲۷ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.
,
 
,
سرهنگ قدمی گفت: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی در روز‌های جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه محدودیت‌های مقطعی در هر ساعت از شبانه روز از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال جاده های هراز و چالوس اعمال خواهد شد.
,
 
,
او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز، افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه نیز از این جاده ممنوع است.
,
 
,
 
,
او افزود:تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مهرماه از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز ممنوع است.
,
 
,
سرهنگ قدمی گفت: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
,
 
,
رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه