اخبار داغ

جزئیات مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران+مسیرها

جزئیات مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران+مسیرها
جزئیات پیاده روی جاماندگان اربعین برای شهروندان تهرانی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین فردا از ساعت 6:30 صبح شنبه از میدان امام حسین(ع)، آغاز و  به حرم عبدالعظیم حسنی ختم خواهد شد. در همین زمینه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف برنامه‌های خود را برای برگزاری این مراسم اعلام کرده‌اند. مسیرهای تعیین شده برای شرکت در این مراسم عبارتند از:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مسیر شماره یک: میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع).
,
 
,
مسیر شماره دو: میدان جمهوری، نواب، میدان9 دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع).
,
 
,
مسیر شماره سه: حرم مطهر امام زاده حسن (ع)، خیابان امین الملک، خیابان قزوین، خیابان شیخ محمدی، میدان9 دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع).
,
 
,
مسیر شماره چهار: باقر شهر، خیابان رجائی، روی پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع).
,
 
,
مسیر شماره پنج: جاده ورامین، میدان معلم، سه راه ورامین، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع).
,
 
,
همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تاکسیرانی و مترو هم در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.
,
 
,
بر همین اساس  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اعلام کرد: با عنایت به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع)درتهران و شهر ری ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  با تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز، پس از پایان مراسم  از مبادی (حد فاصل میدان معلم تا سه راه ورامین (مسیرشرق به غرب ) به مقاصد: دولت آباد – پایانه خاوران و میدان خراسان، پارکینگ مقابل میدان فرمانداری شهر ری  به مقاصد: 13آبان - نازی آباد - راه آهن -  صالح آباد - خانی آباد - یافت آباد - پایانه خاوران - میدان آزادی - پایانه شمشیری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خیابان هلال احمر به مقاصد (باقرشهر و کهریزک)، ایستگاه متروی شهرری به مقاصد: تورقوزآباد-قمصر- باقرشهر- زمان آباد- مفتح- عباس آباد- جاده نظامی- خزانه- راه آهن- صفائیه - دولت آباد و میدان خراسان به شرکت کنندگان گرامی، سرویس رسانی خواهد کرد.
,
 
,
همچنین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق سنوات گذشته تمهیدات و تدابیر لازم برای خدمت رسانی مناسب به شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی تهران را در نظر گرفته  شده و ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به ویژه ایستگاه های امام حسین (ع) واقع در خطوط دو و شش و ایستگاه شهر ری واقع در خط یک آماده ارائه سرویس ویژه به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.
,
 
,
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران، معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد،در روز شنبه (27 مهر ماه 1398) با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، سرویس دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام خواهد شد.در پایان این مراسم نیز ایستگاه متروی شهرری واقع در خط یک، تا جابجایی کامل شرکت کنندگان، آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و مسافران  است.
,
 
,
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم تمهیداتی از سوی سازمان تاکسیرانی پیش بینی شده است به این صورت که تاکسیرانان از خطوط مختلف سطح شهر تهران به سمت مسیر راهپیمایی تعیین شده برای خدمت رسانی به شهروندان حضور خواهند داشت. همچنین یک سرویس ویژه رایگان با 50 دستگاه تاکسی ون به صورت رایگان (در مسیر مترو شهرری تا میدان شهرری و از میدان نماز تا مترو جوانمرد) به شهروندان از مترو به حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) در مسیر رفت و برگشت سرویس‌ خواهند داد. علاوه بر آن امکان پارک رایگان در پارکینگ‌های تعیین شده را خواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه