اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

اربعین حسینی مسیر عزت و استقلال ملت های مسلمان است/ دستگیری «زم» اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید

اربعین حسینی مسیر عزت و استقلال ملت های مسلمان است/ دستگیری «زم» اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اربعین حسینی را مسیر شرف، آزادی و استقلال همه ملت های مسلمان دانست و گفت: این حماسه باید ادامه دار باشد و همه باید برای تقویت این حماسه تلاش کنند. هنرمندان و رسانه ها باید همه ظرفیت ها را برای تقویت این جریان با عظمت به کار گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه منشا حق و باطل از روز اول در نظام عالم مطرح بوده و مبنای زندگی بشریت بر اساس حق و باطل بوده و است گفت:جریان کربلا یک جریان حق و باطلی است که یک طرف آن جریان اهل بیت(ع) و قیام لله و طرف مقابل جریان هوای نفس و زر،زور و خیانت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: امام حسین(ع) محور مقاومت،ایستادگی و آزادی خواهی بود که در روز عاشورا قیام کرد و جریان باطلی که روز عاشورا خیال پیروزی داشت و از نظر محاسبات ظاهری خود را پیروز عاشورا می دانست اما اراده خداوند حاکم شد و از فردای عاشورا صحنه تغییر پیدا کرد و مردم هوشیار شدند و فصل دوم عاشورا با ظهور شخصیت با عظمت زینب کبری(س) شروع شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سخنان زینب کبری(س) و خطبه های کوبنده ایشان همچون رگباری بود که بر سر جنایت کاران عالم فرود آمد و هنوز هم نمود آن کاربرد دارد گفت: امروز هنوز پس از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از قیام عاشورا مکتب عاشورا حی و زنده است و امروز آن چیزی که مانده جریان حق عاشورا و امام حسین(ع) است و انسان های خودفروخته و قدرت های شیطانی هر روز بر ذلت آنها افزوده می شود.

,

وی با اشاره به حماسه میلیونی راهپیمایی اربعین حسینی بیان داشت: امروز اگر اربعین حسینی را غیرتمندانه و سربلندانه با حضور همه ملت ها برگزار می کنیم نتیجه فداکاری ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام است که با تاسی از قیام عاشورا این عزت و کرامت را برای ملت ایران و ملت های منطقه به ارمغان آورده اند.

,

امام جمعه اراک در این خصوص ادامه داد: این وعده الهی است که کسانی که برای خداوند قیام می کنند خداوند به آنها عزت و کرامت عنایت می کند و ملت ایران باید قدر نعمت با عظمت انقلاب اسلامی را بدانند و مبادا به خاطر مسائل مادی و بی ارزش ناسپاسی کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز اعجاز اربعین حسینی دنیا را متحیر کرده گفت: دشمنان در برابر این حماسه میلیونی عاجز و ناتوان مانده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اربعین حسینی را مسیر شرف،آزادی و استقلال همه ملت های مسلمان دانست و افزود: این حماسه باید ادامه دار باشد و همه باید برای تقویت این حماسه تلاش کنند و هنرمندان و رسانه ها باید همه ظرفیت ها را برای تقویت این جریان با عظمت به کار گیری کنند.

,

وی با بیان اینکه تاریخ انسان ساز عاشورا باید تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دار باشد چراکه مکتب عاشورا رمز اقتدار ملت های مسلمان است گفت: امروز اربعین حسینی عامل مهم وحدت جامعه اسلامی است که سبب اقتدار پوشالی دنیای استکبار و حامیان آنها شده است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به دستگیری مدیر کانال فاسد و دروغ پراکن آمد نیوز توسط سپاه پاسداران گفت: این اقدام انقلابی بار دیگر اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و امروز ملت ایران تحت تاثیر شبکه های فاسد و دروغ پراکن که تحت حمایت همه جانبه سرویس های جاسوسی اروپایی و آمریکایی هستند نخواهد رفت.

,

وی در این خصوص تصریح کرد: دستگیری زم درس بزرگی برای نسل جوان است که باید مراقب باشند تحت تاثیر رسانه های نوظهور صهیونیستی که مورد حمایت کارخانه جریان سازی فاسد هستند نروند و اینها درس بزرگی برای قدرشناسی از نعمت هایی که در اختیارمان است می باشد که باید خداوند را شاکر باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ایران هزاران افتخار دارد که اینها امروز مایه عزت و سربلندی آنها شده گفت: در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان قسم خورده ملت ایران تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن نخواهد رفت چراکه اینها بارها از انقلاب اسلامی سیلی خورده اند و امروز در برابر اقتدار نظام اسلامی عاجز مانده اند.

,

وی با بیان اینکه تکیه بر علم و دانش قطعا می تواند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند افزود: دانشگاه ها و حوزه ها باید برای اقتصاد کشور راه کار عملیاتی بیندیشند.

,

امام جمعه اراک اظهار داشت: تربیت نسل سالم برای آینده انقلاب اسلامی از اولویت همه باشد چراکه انقلاب اسلامی برای آینده خود انسان کارآمد می خواهد تا بتواند گام دوم را با اقتدار ادامه دهد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای صنایع استان مرکزی خاطر نشان کرد: در گذشته برای واگذاری های صنایع بزرگی چون هپکو دقت نشد و این بی دقتی ها سبب مشکلات بزرگ و فسادها شد که باید در خصوصی سازی ها از تکرار این اشتباهات پرهیز شود و علاوه بر اینکه به اهلیت واگذار شوند به تعهدات نیز عمل کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه