اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

پیاده‌روی میلیونی اربعین، نماد وحدت و عظمت مسلمانان است/دستگیری زم، اقتدار سپاه و نظام اسلامی را نشان داد

پیاده‌روی میلیونی اربعین، نماد وحدت و عظمت مسلمانان است/دستگیری زم، اقتدار سپاه و نظام اسلامی را نشان داد
نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد. ائمه جمعه استان همدان با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پیاده‌روی میلیونی اربعین را نماد وحدت و عظمت مسلمانان دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 

,

امام جمعه همدان: راهپیمایی اربعین مظهر وحدت در جامعه ی شیعه است

, امام جمعه همدان: راهپیمایی اربعین مظهر وحدت در جامعه ی شیعه است, امام جمعه همدان: راهپیمایی اربعین مظهر وحدت در جامعه ی شیعه است,

آیت الله حبیب الله شعبانی امام‌جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه همدان گفت: راهپیمایی اربعین مظهر وحدت در جامعه ی شیعی است که هرساله میلون هه شیعه در راستای برپایی این راهپیمایی قدم برمی دارند و این تجمع هرساله باشکوه تر از قبل برگزار می شود.

,

شعبانی اظهار کرد: اطاعت از طاغوت می تواند کاری کند که انسان در مقابل امام زمان خویش بایستد، کسانی که در کربلا بودند در مقابل امام حسین(ع) ایستادند چون از طاغوت زمانشان یعنی یزید پیروی می کردند.

,

وی افزود: اگر امروز زیارت امام حسین(ع) در کربلا برای ما فراهم نیست می توانیم با صدق نیت سلامی به محضر سیدالشهدا عرض کنیم که ان شاالله مورد قبول حضرت واقع شود و نام مارا در زمره ی زائرین اربعین بنویسند.

,

امام‌جمعه همدان بیان کرد: اربعین به ما می آموزد می توان با حداقل وسایل لازم هم زندگی کرد، فارغ از تجملات ، که این خودش تبلیغ سبک زندگی اسلامی است و می توان ساده زیستی ، قناعت و غیره را در این سفر تمرین کرد.

,

شعبانی ادامه داد: در استان همدان ۸۵ موکب فعالیت داشتند که بیانگر توجه مردم مومن همدان به اربعین است.

,

وی با اشاره به دستگیری سرشبکه ی کانال معاند آمد نیوز بیان کرد: این اقدام بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بود و با اینکه این شخص تحت حمایت سرویس  اطلاعاتی فرانسه بود اما اطلاعات سپاه توانست در یک اقدام مناسب او را دستگیر کند

,

 

,

امام‌جمعه موقت نهاوند: پیاده‌روی میلیونی اربعین نماد وحدت و عظمت مسلمانان است/ خواسته مردم شناسایی عناصر شبکه نفوذ مرتبط با سایت‌های ضدانقلاب است

, امام‌جمعه موقت نهاوند: پیاده‌روی میلیونی اربعین نماد وحدت و عظمت مسلمانان است/ خواسته مردم شناسایی عناصر شبکه نفوذ مرتبط با سایت‌های ضدانقلاب است, امام‌جمعه موقت نهاوند: پیاده‌روی میلیونی اربعین نماد وحدت و عظمت مسلمانان است/ خواسته مردم شناسایی عناصر شبکه نفوذ مرتبط با سایت‌های ضدانقلاب است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس مولوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: اربعین تأکید بر زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا در عصر حاضر است و نمادی از عظمت و وحدت مسلمانان است.

,

وی اظهار داشت: پیاده‌روی عظیم اربعین راه و وسیله زنده نگه‌داشتن پیام امام حسین (ع) از سال 61 تا امروز است که با حضور میلیونی عاشقان و آزادی خواهان جهان همواره جریان دارد.

,

امام‌جمعه موقت نهاوند افزود: همان‌طور که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز تاگید دارند؛ اربعین به ما درس می‌دهد که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل توفان تبلیغات زنده نگه‌داریم.

,

وی بیان داشت: اربعین و زیارت حرم امام حسین (ع) فلسفه‌هایی مانند بزرگداشت ارزش‌های الهی دارد که امام حسین برای آن‌ها به شهادت رسید مانند ذلت ناپذیری، ایمان، شهادت و مقاومت و اربعین بزرگداشت این ارزش‌ها و تجدید بیعت با امام حسین (ع) است.

,

مولوی افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند راهپیمایی اربعین از نشانه‌های قوت اسلام و حقیقت و جبهه مقاومت اسلامی است که باید گرامی داشته شود و موردتوجه ویژه باشد.

,

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به شاهکار سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سر شبکه رسانه‌ای ضدانقلاب اشاره کرد و گفت: اقدامات اخیر سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری تیم ترور سردار سلیمانی و دستگیری عنصر سر شبکه رسانه‌ای ضدانقلاب نشان از دست برتر سازمان اطلاعات سپاه در مقابل سازمان‌های اطلاعاتی دشمنان است.

,

امام‌جمعه موقت نهاوند افزود: همه جبهه استکبار از قدرت‌نمایی فرزندان انقلابی این ملت در سازمان اطلاعات سپاه بهت‌زده شده‌اند و این اتفاق بسیار بزرگی است.

,

وی گفت: خواسته مردم شناسایی عناصر و افراد شبکه نفوذ مرتبط با این شخص در داخل کشور است و مردم می‌خواهند که این شبکه را شناسایی کنند و به مردم معرفی کنند و از قوه قضاییه هم درخواست داریم که باقدرت و قوت این عناصر را در پیشگاه ملت محاکمه کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت بهار: پیاده روی اربعین نشان عظمت و بزرگی شیعیان است

, امام جمعه موقت بهار: پیاده روی اربعین نشان عظمت و بزرگی شیعیان است, امام جمعه موقت بهار: پیاده روی اربعین نشان عظمت و بزرگی شیعیان است,

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت شهرستان بهار و مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بهار با گرامیداشت اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین نشان عظمت و بزرگی شیعیان است و شرکت در این حرکت عظیم به معنای ادامه قیام حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت زینب می باشد.

,

حسینی درادامه به حضور حجت الاسلام ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار  در پیاده روی اربعین اشاره کرد و به شرح ویژگی ها و خصلت های بازر وی پرداخت و گفت: شهرستان بهار به خوبی می تواند از این ظرفیت استفاده کند، چرا که وی از جمله ائمه جماعت ولایی و پیگیر است.

,

امام جمعه موقت بهار همچنین گفت: اطلاعات سپاه پاسداران با عملیات پیچیده موفق به دستگیری روح الله زم که از معاندین نظام است شد و این در صورتی رخ داد که این فرد تحت حنایت سرویس های اطلاعاتی و حفاظتی کشورهای امریکار ، فرانسه و رژیم صهیونیستی بود.

,

در ادامه  حسینی به بیانات رهبر معظم انقلاب در تقدیر از سپاه پاسداران در دستگیری روح الله زم اشاره کرد و خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با وی و همدستانش شد.

,

 

,

امام جمعه موقت رزن: دستگیری زم،  اقتدار سپاه و نظام اسلامی را نشان داد

, امام جمعه موقت رزن: دستگیری زم،  اقتدار سپاه و نظام اسلامی را نشان داد, امام جمعه موقت رزن: دستگیری زم،  اقتدار سپاه و نظام اسلامی را نشان داد,

حجت الاسلام حمید حمزه پور، امام جمعه موقت شهر رزن در خطبه های این هفته با بیان اینکه تولید تنها راه نجات اقتصاد کشور است گفت:متاسفانه به نظر می رسد با نامگذاری سال توسط رهبری برخورد درست و کاربردی از جانب مسئولین صورت نمیگیرد.

,

حمزه پور، اظهار کرد:سپاه پاسداران بار دیگر با یک کار اطلاعاتی دقیق ضد انقلابی که در حمایت فرانسه بود را بازداشت کرد.

,

وی افزود: این نشان دهنده قدرت اطلاعاتی سپاه و نظام است.فایده اساسی این اقدام سپاه این است که دشمنان متوجه اقتدار و قدرت سپاه و نظام می شوند.

,

وی تصریح نمود:متاسفانه برخی مسئولین گاهی نسبت به سپاه بی احترامی می کنند.

,

حمزه پور با اشاره به وجود برخی مفاسد بیان کرد: در امور مفاسد اقتصادی پیشگیری بهتر از درمان است و ادارات و نهادها نباید اجازه روی دادن فساد را بدهند زیرا پیشگیری بسیار کم هزینه تر از درمان است .

,

امام جمعه موقت رزن  ادامه داد:در دنیا نیز اینچنین است و سعی میکنند که جلوی فساد را بگیرند.

,

وی با اشاره به ابراز رضایت بسیاری از مردم و مسئولین از مبارزه جدی دستگاه قضا با فساد در دوران جدید اظهار کرد:رئیسی در امر مبارزه با فساد با قاطعیت و جدیت وارد شده است و این موجب تقدیر شده است.اما قطعا پیشگیری بهتر از درمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه