اخبار داغ

در خطبه‌های تجمیعی نماز جمعه مازندران مطرح شد

عوامل داخلی «آمدنیوز» شناسایی و مجازات شوند/دست برتر ایران در خنثی کردن توطئه‌های دشمن

عوامل داخلی «آمدنیوز» شناسایی و مجازات شوند/دست برتر ایران در خنثی کردن توطئه‌های دشمن
امام جمعه موقت ساری با اشاره به دستگیری سرشبکه یک رسانه ضدانقلاب گفت: مردم اکنون از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: براساس روایات دور کردن مال حرام از زندگی ثواب دنیوی و اخروی فراوان دارد، مال حرام زندگی انسان را متلاشی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین قرار دادیم، افزود: در حادثه کربلا آن جمعیت کذایی که به امام حسین(ع) پشت کردند مسلمان بودند، در مطالعه تاریخ کربلا در هنگام زمان حر و سپاهیانش پشت سر امام معصوم نماز اول وقت می‌خواندند برخی قاری و حافظ  قرآن بودند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: در روز عاشورا سیدالشهدا در خطبه ها فرمودند؛ کسی که مال حرام بخورد، نه حق را می‌بیند و نه آن را می‌شنود یکی از دلایل عدم پذیرش حق خوردن لقمه حرام است، لقمه باید کم باشد اما پاک و حلال باشد.

این مسئول اضافه کرد: از اربعین هر چه بگویم کم است، همچنین راهپیمایی را دنیا به خود ندیده است، این ملت عاشق از نقاط مختلف این عالم خاکی می‌روند تا در مغناطیس حسین(ع) قرار بگیرند این‌ها عشق و اشک و شعور حرکت می‌کنند.

قاسمی یادآور شد: اولین زائر اربعین امام حسین در تاریخ جابر نابینا بود، سید و سالار شهیدان، حاضر و ناظر بر حال زائران است، مردم مسلمان ایران همگام با کاروان زینب(س) در مراسم اربعین امسال با شور و شعور حسینی شرکت کردند.

وی با اشاره به یاد و نام شهدای اسلام و مدافع حرم، اظهار کرد: در هفته آینده شهادت دو عالم بزرگوار دین، آیت الله مهدوی کنی، و شیخ مصطفی خمینی را گرامی می‌داریم، پیغمبر اسلام به  عظمت علمای دین جایگاه و جایگاه علمای دین تاکید ویژه داشت.

امام جمعه موقت ساری افزود: با توجه به اینکه در آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش قرار داریم، استان مازندران هم از جایگاه خوبی در بخش ورزشی برخوردار است، ورزشکاران در رشته‌های مختلف در استان ولایت‌مدار ما فعال هستند.

این مسئول با اشاره به برخورد صحیح آرین غلامی ورزشکار مازندرانی که در مبارزه با یک اسرائیلی حاضر به ادامه مسابقه نشد، گفت: این افتخار بزرگی برای استان مازندران است، از این دست افراد کم نداریم.

قاسمی بیان کرد: در لیگ برتر فوتبال یک تیم بیشتر نداریم و آن نساجی مازندران است، با اینکه در ورزش کشتی سرآمد هستیم و مربیان خوبی داریم، و در بخش‌های دیگر هم، لیگ برتر کم داریم، باید عزم ملی و استانی پشت این ورزشکاران باشد تا بتوانند آنچه را که رهبری می‌خواهد محقق کنند.

وی یادآور شد: اخیرا شاهد خیانت آمریکا و درپی آن حمله ترکیه به کردهای سوریه بودیم، باید بر خودمان ببالیم و بنازیم که خدای متعال رهبری آینده‌نگر و تیزبین به ما ارزانی داشت، ایشان از قبل این حمله را پیش‌بینی کرده بودند.

امام جمعه موقت ساری افزود: از بدو انقلاب تا به حال بزرگان ما تاکید کردند به آمریکا اعتماد نکنید، مردم بیچاره کردنشین سوریه دلخوش به ابرقدرت پوشالی چون آمریکا بودند، آمریکا به مقصد خود نرسید، ما این حمله را محکوم می‌کنیم، در حادثه غریب به هزار داعشی جنایتکار توسط ترکیه آزاد شدند.

این مسئول ادامه داد: دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز توسط فرزندان این مملکت، سپاه غیرتمند نشان از قدرت دارد، اینکه یکی از مزدوران رسانه با حمایت فرانسه در یک عملیات توسط فرزندان سپاه دستگیر می‌شود، یعنی سپاهیان ما همانند یک شیر غرش می‌کنند.

قاسمی اظهار کرد: برخورد جانانه با مفسدان اقتصادی کسانی که داخل کشور با مزدورانی چون روح‌الله زم همکاری داشتند و خیانت کردند باید صورت بگیرد، نباید چشم پوشی نشود.


تضعیف شورای نگهبان به ضرر کشور است

امام‌جمعه جویبار نیز گفت: تضعیف نهادهای انقلابی به ویژه شورای نگهبان به ضرر نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تضعیف شورای نگهبان به ضرر کشور است,
,
,

آیت الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار اظهار کرد: جدال نماینده دموکرات‌ها و ترامپ که همدیگر را دیوانه خطاب کردند بیان واقعیت سیاسی این کشور است.

وی همچنین به نامه غیرمتعارف ترامپ به اردوغان اشاره و عنوان کرد: الفاظ بی ادبانه و غیرمتعارف ترامپ علیه اردوغان خارج از عرف و آداب دیپلماتیک است که شخصیت واقعی ترامپ را نشان می‌داد.

امام‌جمعه جویبار با محکوم کردن حمله ترکیه به سوریه گفت: ترکیه به بهانه ایجاد منطقه امن به کشور سوریه تجاوز کرد در صورتی که سوریه یک دولت رسمی دارد و اگر بخواهد اقدامی انجام شود با هماهنگی دولت آن انجام شود همانطور که از ایران درخواست کمک برای مقابله با داعش کرد.

نادعلیزاده تصریح کرد: دستگیری روح الله زم تروریست رسانه ای توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از دست برتر جمهوری اسلامی ایران در خنثی کردن توطئه های دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مظهر قداست کشور است و مشروعیت نظام به شورای نگهبان و ولایت فقیه است نباید این قداست شکسته شود.

امام‌جمعه جویبار بیان کرد: تضعیف نهادهای انقلابی به ویژه شورای نگهبان به ضرر نظام است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
اجتماع اربعین حسینی، نماد وحدت امت اسلامی است
امام جمعه محمود آباد نیز گفت: کم توجهی رسانه‌های غربی به اجتماع عظیم اربعین حسینی نشان دهنده شکست سیاست‌های استکبار علیه امت اسلامی است.
,
اجتماع اربعین حسینی، نماد وحدت امت اسلامی است
, اجتماع اربعین حسینی، نماد وحدت امت اسلامی است ,
امام جمعه محمود آباد نیز گفت: کم توجهی رسانه‌های غربی به اجتماع عظیم اربعین حسینی نشان دهنده شکست سیاست‌های استکبار علیه امت اسلامی است.
,

حجت الاسلام سید داوود موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته محمودآباد با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی به این حرکت عظیم خودجوش و مردمی در سال‌های اخیر اشاره کرد و آن را نمایش اقتدار حسینی دانست.
 
وی با بیان این که میلیون‌ها انسان از سراسر جهان با پای پیاده مسیر نجف تا کربلا را به عشق امام حسین (ع) طی می‌کنند، افزود: هیچ قدرت مادی نمی‌تواند سی میلیون انسان را گرد هم جمع آورد و این تنها قدرت الهی است.
 
موسوی با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی به دنیا نشان داد که اگر همه قدرت‌های مادی جهان هم متحد شوند نمی‌توانند عزت و عظمت حسینی را کمرنگ کنند، ادامه داد: این حضور چند دهه میلیونی پاسخ محکمی بر توطئه‌ها و دشمنی‌ها علیه اسلام و اهل بیت (ع) بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با ابزار تأسف از سکوت رسانه‌های غربی در برابر این عظمت اسلامی، خاطرنشان کرد: کم توجهی رسانه‌های غربی به این اجتماع عظیم نشان دهنده شکست سیاست‌های استکبار علیه امت اسلامی است.
 
امام جمعه محمود آباد، وحدت و همبستگی را تنها راه برون رفت امت اسلامی از مشکلات و بحران‌های امروز دانست و بیان داشت: کشور‌های اسلامی اگر با هم متحد شوند می‌توانند در برابر قدرت‌های پوشالی جهان به راحتی بیاستند و از حقوق حقه خود دفاع کنند.
 
موسوی تفرقه و اختلاف را سیاست استعمار و استکبار در کشور‌های اسلامی دانست و افزود: آن‌ها با فتنه انگیزی و توطئه می‌کوشند مسلمانان را همواره مشغول نگه دارند تا بتوانند به اهداف خود در این کشور‌ها دست پیدا کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز دیگر وقت آن رسیده که سران کشور‌های اسلامی به خود بازگردند و مسیر وحدت و همبستگی را در پیش گیرند، گفت: تفرقه میان مسلمانان نتیجه‌ای جزء نفوذ و سلطه دشمنان علیه امت اسلامی نخواهد داشت.
 
امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز اجتماع اربعین حسینی به نمادی از وحدت و همبستگی شیعه و سنی تبدیل شده است، افزود: اگر چنین حرکت‌های عظیمی همواره مورد توجه مسلمانان جهان باشد به طور حتم بر دشمنان چیره خواهیم شد و به سلطه گری آن‌ها در منطقه پایان خواهیم داد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه