اخبار داغ

امام جمعه بیرجند:

مراقب مکتب‌های پوچ و انحرافی باشیم/ اسکتبارِ به اسم آزادی، آزادی حقیقی را از مردم می‌گیرد

مراقب مکتب‌های پوچ و انحرافی باشیم/ اسکتبارِ به اسم آزادی، آزادی حقیقی را از مردم می‌گیرد
امام جمعه بیرجند گفت: باید مراقب بود که به سمت مکتب‌های پوچ و انحرافی گرویده نشویم چراکه وقتی دل، قلب و روح انسان به سمت فلان حزب، فرد و مکتب انحرافی، هوای نفس و کشور بیگانه گرایش دارد نباید انتظار اصلاح امور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند، با بیان اینکه اصل دین بر دوستی خدا است، اظهار کرد: پدران و مادران ما حب و دوستی خداوند و اهل بیت(ع) را به سلامت به دست ما رسانده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند، با بیان اینکه اصل دین بر دوستی خدا است، اظهار کرد: پدران و مادران ما حب و دوستی خداوند و اهل بیت(ع) را به سلامت به دست ما رسانده‌اند.,

وی افزود: تولی و تبری اساس ایمان است لذا همانگونه که سلامت جسم را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم باید سلامت و ایمان را از منظر معنوی بررسی کرد تا به خودشناسی رسید‌.

,

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در انسان‌شناسی صحیح در عرض محبت خدا هیچ محبتی پذیرفته نیست، اظهار کرد: اما در طول محبت خداوند و با اذن او محبت اولیای الهی وجود دارد لذا محبت‌ها و غضب‌های قلبی نسبت به مؤلفه‌های متعدد، رفتارهای بعدی ما را در حوزه‌های مختلف شکل می‌دهد.

,

آیت الله عبادی راهپیمایی اربعین حسینی را یک حرکت برگرفته از اعتقادات و محبت قلبی به اولیای الهی دانست و عنوان کرد: امروزه براساس محبت و عشق میلیون‌ها انسان با رنگ و نژادهای مختلف مانند سیل خروشان راهی کربلا می‌شوند که این مهم ریشه در گرایش انسان به عدالت‌خواهی دارد.

,

وی گفت: امام حسین(ع) سمبل عدالت و صفات حسنه است و پیاده‌روی اربعین حسینی صرفا یک عمل فیزیکی نیست بلکه مصداق بارز حب و بغض بوده و آن کسی که راه حسین‌(ع) را می‌رود تابلویی علیه ظلم و ستم است.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: میزان دوست داشتن افراد متصل به خداوند و مغبوض داشتن افراد بیگانه با خداوند یکی از علامت‌های سلامت قلب و روح است و برخی نماز و روزه و سایر اعمال عبادی را به جا می‌آورند اما دلشان به سمت مکتب‌های انحرافی، الحادی و کشورهای بیگانه تمایل دارد.

,

آیت الله عبادی اظهار کرد: استکبارِ به اسم آزادی، آزادی حقیقی را از مردم می‌گیرد لذا کسانی که دنبال دشمنان هستند و دلشان دنبال آنها است هر چند که نماز می‌خوانند اما بیگانه بوده و به اسم آزادی و مسلمانی مردم را فریب و جامعه ما را به بازی می‌گیرند.

,

وی عنوان کرد: باید مراقب بود که به سمت مکتب‌های پوچ و انحرافی گرویده نشویم چراکه وقتی دل، قلب و روح انسان به سمت فلان حزب، فرد و مکتب انحرافی، هوای نفس و کشور بیگانه گرایش دارد نباید انتظار اصلاح امور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را داشته باشد.

,

انتهای پیام/127

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه