اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه شهرهای اصفهان مطرح شد؛

دستگیری روح الله زم بسیاری از خط و خطوط‌های باطل در کشور را برملا می کند/ راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان است

دستگیری روح الله زم بسیاری از خط و خطوط‌های باطل در کشور را برملا می کند/ راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان است
امام جمعه اصفهان پیرامون دستگیری مدیر آمدنیوز گفت: این کار شبیه به زدن پهپاد و توقیف نفتکش انگلیسی بود؛ به دنبال دستگیری این فرد بسیاری از خط و خطوط‌های باطل در کشور به دست خواهد امد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ضرورت شکرگذاری نسبت به مردم، اظهار کرد: شکرگزارترین افراد برای خداوند شکرگزارترین نسبت به مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انسان باید به صورت مداوم به حساب اعمال خود رسیدگی کند، عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) به ابوذر فرمودند، ای اباذر هیچ‌مردی متقی نیست مگر اینکه همان‌طور که یک شریک به حساب شریک خود می‌رسد محاسبه نفس انجام دهد.

,

وی در ادامه به  جمله «لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق» اشاره کرد و گفت: این وظیفه اخلاقی و دینی ما است که در برابر افرادی که به ما خدمتی می کنند، از آن ها تشکر کنیم.

,

طباطبایی نژاد دربخش دیگری از صحبت های خود به شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: اصفهان در عرصه های مختلف، اتفخارات زیادی است، یک پنجم شهدای محراب نیز به اصفهان تعلق دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان ورزش را کاری عاقلانه و بهترین کار برای حفظ سلامتی دانست و عنوان کرد: برخی گمان می کنند که سلامتی در خوردن است، این در حالی است که در برخی موارد سلامتی در کم خوردن است.

,

وی با انتقاد از برخی هزینه های بی جا در برخی از باشگاه های ورزشی، اظهارکرد: بسیاری از شرکت‌های ورزشی سهامی خاص هستند و مردم در آن سهم دارند ولی بدون اجازه این افراد با مصوبه هیأت مدیره هزینه‌های میلیاردی می‌شود.

,

طباطبایی نژاد ادامه داد: بعضی از این شرکت‌های ورزشی با وجود بدهی‌های زیادی که به مردم دارند خرج‌های زیادی انجام می‌دهند.

,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه کاری که منجر به تولید نشود، کاذب و مجازی است، عنوان کرد: ورزش نیز باید کاری مفید باشد و به درد بخورد، رسانه های هم باید افراد را به ورزش در منازل تشویق کنند.

,

وی در بخشی دیگری از صحبت های خود به دستگیری روح الله زم، مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز اشاره کرد و گفت: دستگیری وی کار ساده ای نبود و سپاه پاسداران با ترفندهای خاصی این کار را انجام داده است.

,

طباطبایی نژاد ادامه داد: این کار شبیه به زدن پهپاد و توقیف نفتکش انگلیسی بود؛ به دنبال دستگیری این فرد بسیاری از خط و خطوط‌های باطل در کشور به دست خواهد امد.

,

وی با بیان اینکه رادیوها و‌ کانال‌های بیگانه در روزهای اخیر از این اقدام تعجب کرده‌اند، خاطرنشان کرد:سپاه پاسداران این فرد را با وجود حلقه های حفاظتی متعدد از نیروهای امنیتی خارجی انجام داد.

,

امام جمعه اصفهان با اشاره به نزدیک شدن اربعین به فصول گرم سال، عنوان کرد: با گرم تر شدن هوا، ضرورت اصلاح بین الحرمین با کمک دو دولت ایران و عراق بیش از پیش احساس می شود تا در آینده به مشکل نخوریم.

,

وی در پایان به ارزش زیارت امام حسین(ع) اشاره کرد و گف: امام صادق(ع) در یکی‌ از مناجات خود با خداوند برای زوار قبر اباعبدالله(ع) بسیار دعا کردند و فرمودند «هرکس پیاده به سمت زیارت امام‌ حسین(ع) برود خداوند در هر قدم برای او هزار حسنه می‌نویسد، هزار گناه از او‌ را محو و‌ به درجات او هزار درجه اضافه می‌کند.»

,

راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان است

, راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان است, راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان است,

حجت‌الاسلام سید علی سجادی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته نایین که در دانشگاه آزاد اقامه ‌شد، گفت: که پیاده‌روی صدها هزار نفری اربعین به نفع همه بشریت و یادآور قیام سیدالشهدا در برابر ظالمان است.

,

امام جمعه نایین با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نمایش بیداری بشر در برابر ظلم است، اظهار کرد: پیاده‌روی صدها هزار نفری اربعین به نفع همه بشریت و یادآور قیام سیدالشهدا در برابر ظالمان است.

,

وی ادامه داد: اربعین صرفا یک راهپیمایی ۸۰ کیلومتری بین نجف و کربلا نیست بلکه یک جریان گسترده و اثرگذار است.

,

سجادی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان است، زیرا در شرایطی که دشمن ما را محدود کرده بود به یکبار خدا دل‌های مسلمانان را بهم نزدیک و حماسه بزرگ اربعین خلق کرد.

,

وی اربعین را جلوه ای از قیام امام حسین دانست و افزود: اربعین اسلام را زنده و همه دنیا را متوجه خود می کند.

,

اماما جمعه نایین خاطرنشان کرد: باید به سپاه پاسداران به واسطه دستگیری جاسوسان و ضد انقلاب‌ها تبریک بگویم و افرادی که با زم و کانال آمدنیوز همکاری داشتند هرچه سریع‌تر شناسایی شوند تا ملت خادم و خائن‌ها را بشناسند.

,

وی ادامه داد: برخی افرادی که امنیت جمهوری اسلامی را به خطر می اندازند باید مجازات و شناسایی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه