اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران اعلام کرد؛

ایجاد بخش ویژه روشندلان در 3 کتابخانه عمومی مازندران

ایجاد بخش ویژه روشندلان در 3 کتابخانه عمومی مازندران
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از راه‌اندازی بخش‌های ویژه روشندلان در سه نقطه از کتابخانه‌های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرزو ولی پور در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری همایش روشندلان کتابخوان (ویژه اعضای نابینا و کم بینای کتابخانه های عمومی مازندران) خبر داد و اظهار کرد: این همایش را با محوریت غرب استان و میزبانی چالوس برگزار کردیم چون تعداد اعضا نابینا در این منطقه بیشتر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۹۴ نابینا و کم بینا در کتابخانه های عمومی مازندران عضو هستند و این تعداد ما را برآن داشت تا در ۳ نقطه استان بخشهای ویژه روشندلان را در دل کتابخانه های عمومی ایجاد کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: بدین منظور شهرستانهای بهشهر، ساری، چالوس را به نمایندگی از شرق و غرب و مرکز استان انتخاب کردیم زیرا ایجاد عدالت مطالعاتی و فرصت برابر برای این گروه از مخاطبان یکی از مولفه های رسیدن به نشاط اجتماعی است.

 ولیپور ضمن تقدیر از حضور باشکوه مدیران و اصحاب رسانه افزود: این همایش به میزبانی کتابخانه های عمومی و با همت و حضور فرماندار و شهردار چالوس و حضور نماینده و تعدادی از فرمانداران و شهرداران و ائمه جمعه شهرهای مختلف غرب استان و مدیرکل بهزیستی استان و خیرین فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ،,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه