اخبار داغ

یادداشت؛

ارتش چند ده میلیونی آخر الزمانی‌ها!

ارتش چند ده میلیونی آخر الزمانی‌ها!
ارتش چند ده میلیونی آخر الزمانی ها تمرکز خودش را بر حسین (ع) گذاشته تا قدرتی باور نکردنی را داشته باشد و دست در دست یکدیگر با حب به حسین(ع) مسیر تحقق الهی ترین حکومت را طی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ تمدن غرب با تمام ادعاهای تکنولوژیکش، با تمام ابزار مدرنیته اش، با تمام قوای نظامی اش و با تمام ظواهری که دل هر انسانی را به اسارت می کشاند، امروز انگشت حسرت به دهان گرفته و دست تحیر به سر می کوبد که در دنیای اسلام چه خبر است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امروز دیوار تنومند تمدن اسلام در مقابل تمامِ غرب قد علم کرده و مبارز می طلبد و جاهلیت مدرن غربی را با انسانیت خاکی اش پاسخ می دهد. امروز خاکی ترین جاده های جهان پر طمطراق ترین اتوبان ها و بزرگراه ها را به چالش کشیده است. کوچکترین موکب ها کاری کرده اند که بزرگترین و بلند ترین مال های جهان تمام قد سر تعظیم فرود آورند.

,

میثاق جهانی مستضعفین علیه مستکبرین عالم بسته می شود و سالی دیگر آزادی خواهان عالم را بیمه می کند. آنان را انرژی می دهد تا که در مسیر خود، کم نگذارند و پویاتر از گذشته مبارزه کنند.

,

امروز ارباب مدرنیسم، ارباب مقاتل را دنبال می گردد تا که چرایی چنین تحولی بپرسد. تا مبانی عشق را در مکتب اسلام به درس بنشیند. تا که بداند نتیجه اومانیسم و سکولاریسم جز سر درگمی و آرزوهای مسقف دنیایی نبوده است. دنیای اسلام گوشه ای دیگر از خود را به نمایش گذاشته و جلوه ای کرده است، قدرتمندانه، که عالم را به لرزه انداخته است.

,

شاید آنان که در آیین خود جادو را دنبال می کنند تا به رمز و راز عالم پی برده و آن را به تسخیر خود درآورند امروز به دنبال آنند که رمز و راز از اربعین بشکافند. اما باید گفت که رمز و رازی در کار نیست و همه یک حقیقت است. حقیقتی پیدا؛ حقیقتی که در واژگان مختلفی چون مغناطیس، عشق، وحدت، آرمان، ظهور، و همه یک جا در حسین(ع) جلوه می کند.

,

امروز شیعه پیاده نظام ظهور را به راه انداخته است. امروز مسیحیان مسیح را و زرتشتیان سوشیانت خود را در این مسیر جستجو می کنند و خوب یافته اند که در معابد تجاری و سرگرم کننده مدرنیسم خبری از منجی نخواهد بود. همه می دانند تقوا، ایمان، فرکیانی، پاک سرشتی و هر اصطلاحی که در هر دینی می توان آن را شنید، باید از مسیر عشق گذر کند و مسیری عاشقانه تر از میل به سمت حسین(ع) نیست.

,

شاید این روزها در عالم بالا ابن سینا نیز به خود می بالد که دلیل هست شدن نیست ها را عشق نامید و با غرور تمام فلاسفه را به نظاره می نشیند که این دنیا با عشق آغاز شد و غوطه ور در عشق است و با عشق به پایان خواهد رسید. یا که شیخ اشراق تبادل نوری خود را یک بار دیگر برای افلاطون و ارسطوها و بسیار فلاسفه و عرفا به اثبات می نشیند و و در اثباتش تنه به تنه ابن سینا می کوباند و انتشار نور از مرکز عاشقی در دنیا را تجلی آن چه از اشراق گفته است، می نامد.

,

آنان که بسیار سوال از بهشت دارند حالا خود می توانند بهشت را ببینند. مگر نه اینکه تجربه ی گوشه ای از معادلات عاشقی از هر بهشتی بهشت تراست و مگر نه اینکه مسیر اربعین تجربه ای از عشق؛ آن هم عشقی که معشوقش حسین(ع) باشد. پس بهشت غیر از این نیست و نخواهد بود.  

,

می توان گفت که تمرکز بر هر چیز انسان را قدرتی می بخشد که قابل باور نخواهد بود. امروز تمام تمرکز هستی بر یک نقطه است، بر یک زمان، بر یک مسیر. حالا ارتش چند ده میلیونی آخر الزمانی ها تمرکز خودش را بر حسین (ع) گذاشته تا قدرتی باور نکردنی را داشته باشد و دست در دست یکدیگر با حب به حسین(ع) مسیر تحقق الهی ترین حکومت را طی کند. تمرکز میلیونی بر نقطه ای چون حسین(ع) می تواند قدرتی به دست آمده از ظهور فرزندش را نتیجه داشته باشد و آزادی خواهان را به آن چه که روزها و سال ها و قرن ها در انتظارش بودند می رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه