اخبار داغ

یک کارشناس مذهبی:

راهیپمایی اربعین نماد ولایت پذیری است/ هراس دشمن از پیوند مذاهب در اربعین

راهیپمایی اربعین نماد ولایت پذیری است/ هراس دشمن از پیوند مذاهب در اربعین
یک کارشناس مذهبی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین نماد ولایت پذیری است و حضور زوار در این راهپیمایی نماد پایبندی این افراد به ولایت فقیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اهمیت پیاده روی اربعین در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای کربلای و مصائب و سختی هایی است که برای احیای دین کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,


وی با تاکید بر اینکه باید به تاسی از امام حسین(ع) ظلم ستیز باشیم، گفت: امام حسین(ع) نماد مقاومت در دنیا است، برهمین مبنا گاندی می گوید که الگوی من حسین(ع) مسلمانان است و تمام آزادی خواهان جهان الگوی خود را ایشان قرار دادند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: امروزه پیاده روی اربعین با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام حسین(ع) و روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است برگزار می‌شود.

محور مقاومت در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل قرار دارد

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه محور مقاومت در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل قرار دارد، خاطرنشان کرد: قرار است با پیاده روی اربعین وحدت جهانی بین شیعه و سنی و مسلمانان و مسیحیت شکل گیرد و تمام دنیا در مقابل استکبار بایستند.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین در عرصه جهانی به نمایش گذاشته شده، افزود: فطرت انسان ها فطرتی روشن و پاک است و مسیری که با فطرت سازگاری داشته باشد مردم آن را زودتر می پذیرند از سوی دیگر مردم هر روز بیش از پیش با مقاومت و امام حسین(ع) آشنا می شوند و در این مسیر گام برمی دارند.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: گام برداشتن در این مسیر مذهب و دین، زن و مرد و پیر و جوان نمی شناسد و همه در این مسیر روز به روز عاشقانه تر قدم برمی دارند.

وی گفت: به منظور انجام زیارت اربعین هرکسی به بضاعت خود نگاه کند یکی با رفتن و پیاده روی در این مسیر و یکی با خدمت رسانی به زائران می تواند ادای دین کند با این حال همه مشمول ثواب خواهند شد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: دشمن این وحدت را برنمی تابد و تمام تلاش خود را برای تفرقه افکنی بین امت اسلامی به کار می گیرد برهمین مبنا امیدواریم با هوشیاری بیشتر شاهد نمایان تر شدن اتحاد مردمی باشیم.

راهیپمایی اربعین نماد ولایت پذیری است / گام برداشتن در مسیر امام حسین(ع) مذهب نمی شناسد

وی با تاکید بر اینکه زوار اربعین آمادگی ایستادگی در برابر قدرتهای استکباری و قید و بندهای دنیایی را دارند، افزود: همچنین راهپیمایی عظیم اربعین نماد ولایت پذیری است و حضور زوار در این راهپیمایی نماد پایبندی این افراد به ولایت فقیه است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین نماد تحقق وحدت اسلامی است، گفت: در این راهپیمایی قومیت ها و ملیتها رنگ می بازند و مصر، عراق، شام، حجاز، استانبول، هرات وآذربایجان به هم پیوند می خورند و نه تنها این ها بلکه مردم از سایر قاره ها نظیر اروپا، آفریقا و آمریکا با هم پیوند عمیق و وسیع خوردند.

,
,
,
,
,
, محور مقاومت در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل قرار دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, راهیپمایی اربعین نماد ولایت پذیری است / گام برداشتن در مسیر امام حسین(ع) مذهب نمی شناسد,
,
,
,
,


وی با بیان اینکه این پیوند است که نقطه بیم و هراس دشمن است، افزود: امیدواریم این حرکت مبارک ما را تا آستانه ظهور دولت یار و تحقق وعده الهی که ظهور حجت(عج) است پیش ببرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه